V mesecu decembru je Tehnika.net (www.tehnika.net) samo s pomočjo promocije prek spletnih iskalnikov ter imenikov dosegla 17 000 slovenskih uporabnikov interneta, ki so se na portal prišli informirat o ponudbi tehničnih izdelkov.
Z vstopom v oglaševalsko omrežje iPROM Central želijo pri Qantumu utrditi spletno blagovno znamko Tehnika.net, ter obvestiti večji del uporabnikov slovenskega dela interneta o izdelkih in trgovcih, ki prek portala predstavljajo svoj prodajni asortiman. Spletni oglasi bodo prek omrežja servirani na več kot 150 kakovostnih spletnih strani v manj kot štirih mesecih pa bodo dosegli preko 200 000 slovenskih uporabnikov interneta.
Tehnika.net je nov slovenski spletni projekt, ki združuje in promovira izdelke slovenskih trgovcev prek interneta. Uporabniki lahko na omenjeni spletni strani na lahek in hiter način poiščejo informacije o izdelkih s cenami ter informacije o slovenskih trgovcih ki prek portala svoje blago promovirajo.
Centraliprom oglaševalsko omrežje z zakupljenim oglasnim prostorom na številnih kakovostnih slovenskih spletnih straneh, dosega že preko 230 000 različnih računalnikov.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.