Deli

V mesecu decembru je Tehnika.net (www.tehnika.net) samo s pomočjo promocije prek spletnih iskalnikov ter imenikov dosegla 17 000 slovenskih uporabnikov interneta, ki so se na portal prišli informirat o ponudbi tehničnih izdelkov.

Z vstopom v oglaševalsko omrežje iPROM Central želijo pri Qantumu utrditi spletno blagovno znamko Tehnika.net, ter obvestiti večji del uporabnikov slovenskega dela interneta o izdelkih in trgovcih, ki prek portala predstavljajo svoj prodajni asortiman. Spletni oglasi bodo prek omrežja servirani na več kot 150 kakovostnih spletnih strani v manj kot štirih mesecih pa bodo dosegli preko 200 000 slovenskih uporabnikov interneta.

Tehnika.net je nov slovenski spletni projekt, ki združuje in promovira izdelke slovenskih trgovcev prek interneta. Uporabniki lahko na omenjeni spletni strani na lahek in hiter način poiščejo informacije o izdelkih s cenami ter informacije o slovenskih trgovcih ki prek portala svoje blago promovirajo.

Centraliprom oglaševalsko omrežje z zakupljenim oglasnim prostorom na številnih kakovostnih slovenskih spletnih straneh, dosega že preko 230 000 različnih računalnikov.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing