Deli

Na javnem pozivu je bilo za izvajalca projekta izbrano podjetje iPROM, ki tako za STO izvaja medijsko strategijo in medijski načrt za oglaševanje na področnih Googlovih iskalnikih in Googlovi kontekstualni mreži ter upravljanje in optimizacijo oglaševalske kampanje. Komunikacijska akcija bo potekala do konca leta 2012 na desetih svetovnih trgih – Velika Britanija, Italija, Nemčija, Avstrija, Francija ter Španija, Rusija, Slovenija, Belgija in Nizozemska –, vrednost projekta pa znaša 86.300 evrov.

»Iskalni marketing je strateško marketinško orodje, ki zagotavlja rast poslovanja, a le, če ga uporabljamo pravilno. Potreben je celostni pristop, ki zagotavlja merljive rezultate,« je povedal Matjaž Butara, vodja iskalnega marketinga v podjetju iPROM. »Veseli nas, da je tudi STO prepoznal iPROM-ovo bogato znanje in dolgoletne izkušnje na tem področju in nam zaupal pomembno nalogo predstavljanja Slovenije na tujih trgih.«

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja