S klikom na spletni oglas so zainteresirani obiskovalci prišli na spletno stran prireditve (www.infos.si), kjer so izpolnili obrazec za prijavo za udeležbo na seminarjih brez plačila kotizacije. Preko interneta so tako prejeli 2.321 predhodnih prijav na seminarje, kar je skoraj 40 % vseh, ki so se prijavili na seminarje.
Spletna oglaševalska akcija za INFOS 2003 je potekala v spletni oglaševalski mreži iPROM Central, uporabili so raztegljivi spletni oglas s povzetkom ključne vsebine in nagovorom za udeležbo na seminarju brez plačila kotizacije. Za spletno oglaševalsko akcijo je Infos v omenjeni mreži zakupil 12.000 klikov oziroma preusmeritev zainteresiranih obiskovalcev na svojo spletno stran, za kar je bilo potrebnih 7,9 milijona izpostavitev oglasa.
Poleg spletnih oglasov so v okviru oglaševalske akcije prek spleta, uporabili tudi oglaševanje s sponzorirano novostjo na iskalniku najdi.si in imeniku makturja.com, z namenom generiranja prometa na spletne strani prireditve.
(Obvestilo za javnost podjetja Infos)
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.