Deli

V iPROMu pripravljamo tedenski pregled aktualnih trendov iz sveta digitalnega oglaševanja in tehnologije, pišemo izobraževalne bloge, predstavljamo primere dobrih praks, delimo digitalne namige ter bogatimo vaše poznavanje digitala z novimi izrazi v iPROM Slovarju.

Svoje stranke in partnerje redno informiramo o naših novih produktih in rešitvah, s katerimi izboljšujemo naše storitve in učinkovitost njihovih marketinških strategij.

Ne zamudite novosti s področja digitalnega oglaševanja in novih tehnologij ter se prijavite na tedenski e-novičnik Spletna patrola.

iPROM Spletna patrola - prijava
  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Za pokušino si oglejte pretekle Spletne patrole:


23.10.2024 Prvoosebni podatki - temelj učinkovitosti oglaševanja

30.09.2024 Upravljanje soglasij kot temelj zaupanja

28.08.2024 Združevanje digitalnega in fizičnega za učinkovito trženje

24.07.2024 Peugeot piše novo poglavje na področju pogovornega marketinga

24.06.2024 Digitalno oglaševanje v Evropi vztrajno raste

08.05.2024 Humanizacija umetne inteligence in strategije prihodnosti

24.04.2024 Sodobni pristopi digitalnega oglaševanja

28.03.2024 Kako zasebnost in inovacije krojijo uspeh blagovnih znamk?

28.02.2024 Prihodnost digitalnega oglaševanja so prvoosebni podatki

25.01.2024 Trendi v digitalnem oglaševanju v 2024

01.12.2023 Zmagovalne podatkovne strategije

08.11.2023 Prvoosebni podatki so ključ za učinkovite strategije zakupa

12.10.2023 Podatkovno gnani pospeški za oglaševalske aktivnosti

12.09.2023 Prvoosebni podatki so formula uspešnega znamčenja

22.08.2023 Varstvo zasebnosti kot gradnik močnih blagovnih znamk

28.07.2023 Prvoosebni podatki za varno prihodnost

12.07.2023 Močne blagovne znamke upravljajo digitalne izkušnje

22.06.2023 Pomen znamčenja v dobi umetne inteligence

06.06.2023 Novi pospeški na trgu digitalnega oglaševanja

29.05.2023 AdEx 2022: V Sloveniji že 42 odstotkov oglaševalskega proračuna za digitalne medije

20.04.2023 Prvoosebni podatki za digitalno suverenost in konkurenčnost

27.03.2023 Oglaševanje v lastnih ograjenih vrtovih

02.03.2023 Pristranskost ciljanja v oglaševanju / vrednost prvoosebnih podatkov

13.02.2023 Prvoosebnih podatki / nova nafta digitalnega oglaševanja

13.12.2022 Lastni podatki za uspešno oglaševanje v 2023

27.10.2022 Odprti splet kot temeljni gradnik ugleda blagovnih znamk

13.10.2022 Raziskava iPROMa in Valicona / Bolj zaupamo medijskim vsebinam, ki so del odprtega spleta

21.07.2022 Osem od desetih Slovencev do spleta prek mobilnega telefona / raziskava iPROMa

30.06.2022 Microsoft z iPROM Ad Tech do 20-odstotnega povečanja prodaje

21.06.2022 V Sloveniji letos 15 % več za digitalno oglaševanje / izsledki raziskave

30.05.2022 Odprti internet - temelj poslovnih priložnosti tega desetletja

17.05.2022 Velika nagrada DIGGIT za Fraport Slovenija in družbo iPROM

05.05.2022 iPROM Retail - nova generacija pospeševanja prodaje za trgovce

21.04.2022 iPROM za digitalno oglaševanje v spletu 3.0

10.03.2022 Kako v 2022 izstopiti iz povprečja?

27.01.2022 Ostanite v koraku s trendi v 2022

13.01.2022 iPROM lani prikazal 36 odstotkov več oglasov kot leta 2020

16.12.2021 Trženjske strategije za uspešno 2022

02.12.2021 Turkish Airlines in iPROM z novim mejnikom na področju digitalnega trženja

26.10.2021 Pot do učinkovitega oglaševanja v praksi

17.09.2021 iPROM nagrajen za učinkovitost

09.09.2021 iPROM: Šport premagal koronavirus

31.08.2021 V Sloveniji za digitalno oglaševanje 100 milijonov letno

28.07.2021 Prihodnost je nedvomno digitalna. Kaj kažejo raziskave in trendi?

13.07.2021 Nova iPROMova analiza: 18-odstotna rast dosega slovenskih digitalnih medijev v letu 2021

01.07.2021 Raziskava iPROMa in Valicona: Naložbe v digitalno oglaševanje bodo v letu 2021 presegle 90 milijonov evrov

29.06.2021 Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK

31.05.2021 Raziskava iPROMa in Valicona: Močno povečana medijska potrošnja digitalnih vsebin in storitev

25.05.2021 Kako krmariti med ledenimi gorami v digitalnem marketingu?

06.05.2021 Digitalni trendi, ki jih letos ne smete spregledati

29.04.2021 Digitalni trendi, ki jih letos ne smete spregledati

02.04.2021 Ste pripravljeni na strategijo 'digitalno najprej'?

30.03.2021 iPROM z novo generacijo semantičnega ciljanja, podprtega z globokim učenjem

25.02.2021 Vroči pristopi na področju digitalnega oglaševanja

28.01.2021 Trendi v digitalnem oglaševanju 2021

14.01.2021 iPROM lani s 50 odstotkov več prikazanih oglasov kot leta 2019

22.12.2020 Aktualne razmere zaznamuje digital na dopingu

18.12.2020 iPROMov slovar digitalnih izrazov zdaj v osveženi izdaji 4.0

12.11.2020 Nagovorite potrošnika v pravem trenutku!

16.10.2020 Kaj bomo odnesli od leta 2020?

08.10.2020 Raziskava iPROMa in Valicona: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta

24.09.2020 Kako napovedati nakupno vedenje svojih kupcev?

10.09.2020 Kam vlagati to jesen?

27.08.2020 Spoštovanje zasebnosti za uspeh novodobnih blagovnih znamk

25.08.2020 iPROM med prvimi v srednji in vzhodni Evropi skladen s smernicami evropskega industrijskega standarda TCF 2.0

13.08.2020 Agilnost in učinkovitost? Odgovor so podatkovne zbirke.

30.07.2020 Naj se vaši oglasi prikažejo ob pravi vsebini

20.07.2020 V Sloveniji 74 odstotkov vsega dostopa do digitalnih medijev prek mobilnih naprav

16.07.2020 Kontinuirana prisotnost avtomobilske znamke na spletu je ključna

02.07.2020 Z enotnim virom podatkov do učinkovitejšega oglaševanja

18.06.2020 Telekomunikacijska industrija premika meje uporabe podatkov

04.06.2020 Je digitalni marketing že vstopil v industrijo 4.0?

28.05.2020 Poskrbite za popoln izkoristek digitalnih kanalov

25.05.2020 Nova raziskava: V Sloveniji največ medijskih sredstev prikaznemu oglaševanju

21.05.2020 Do učinkovitega trženja B2B na digitalnih kanalih

14.05.2020 Večja raba digitalnih medijev narekuje spremembe v medijskem zakupu

07.05.2020 S podatkovno strategijo do prodaje v novih razmerah

24.04.2020 Natančno ciljanje in kontekst bolj pomembna kot kadarkoli prej

17.04.2020 Novi digitalni val je pred vrati – ujemite ga.

10.04.2020 Oglaševanje in medijske navade v času pandemije

07.04.2020 Marca rekordno zanimanje za slovenske digitalne vsebine

03.04.2020 Hitre spremembe v nakupnih navadah potrošnikov

27.03.2020 Akcija »Ne k(o)ronaj ga« dosegla že več kot polovico slovenske populacije

20.03.2020 Doseg slovenskih digitalnih medijev večji za 60 odstotkov, povečanje tudi v Adriatik regiji

26.02.2020 Mikrosegmentacija: temelj za učinkovito komunikacijo v digitalnih medijih

10.02.2020 iPROM z novo tehnološko platformo za zakup premijskega oglasnega inventarja na globalnem trgu

22.01.2020 Pomagajte prepoznati trende digitalnega oglaševanja | Leto 2020 v znamenju hiperpersonalizacije

16.01.2020 iPROM v preteklem letu prikazal 22 odstotkov več oglasov kot leta 2018
Deli