V iPROMu pripravljamo tedenski pregled aktualnih trendov iz sveta digitalnega oglaševanja in tehnologije, pišemo izobraževalne bloge, predstavljamo primere dobrih praks, delimo digitalne namige ter bogatimo vaše poznavanje digitala z novimi izrazi v iPROM Slovarju.
Svoje stranke in partnerje redno informiramo o naših novih produktih in rešitvah, s katerimi izboljšujemo naše storitve in učinkovitost njihovih marketinških strategij.
Ne zamudite novosti s področja digitalnega oglaševanja in novih tehnologij ter se prijavite na tedenski e-novičnik Spletna patrola.
Za pokušino si oglejte pretekle Spletne patrole:
23.10.2024 Prvoosebni podatki - temelj učinkovitosti oglaševanja
30.09.2024 Upravljanje soglasij kot temelj zaupanja
28.08.2024 Združevanje digitalnega in fizičnega za učinkovito trženje
24.07.2024 Peugeot piše novo poglavje na področju pogovornega marketinga
24.06.2024 Digitalno oglaševanje v Evropi vztrajno raste
08.05.2024 Humanizacija umetne inteligence in strategije prihodnosti
24.04.2024 Sodobni pristopi digitalnega oglaševanja
28.03.2024 Kako zasebnost in inovacije krojijo uspeh blagovnih znamk?
28.02.2024 Prihodnost digitalnega oglaševanja so prvoosebni podatki
25.01.2024 Trendi v digitalnem oglaševanju v 2024
01.12.2023 Zmagovalne podatkovne strategije
08.11.2023 Prvoosebni podatki so ključ za učinkovite strategije zakupa
12.10.2023 Podatkovno gnani pospeški za oglaševalske aktivnosti
12.09.2023 Prvoosebni podatki so formula uspešnega znamčenja
22.08.2023 Varstvo zasebnosti kot gradnik močnih blagovnih znamk
28.07.2023 Prvoosebni podatki za varno prihodnost
12.07.2023 Močne blagovne znamke upravljajo digitalne izkušnje
22.06.2023 Pomen znamčenja v dobi umetne inteligence
06.06.2023 Novi pospeški na trgu digitalnega oglaševanja
29.05.2023 AdEx 2022: V Sloveniji že 42 odstotkov oglaševalskega proračuna za digitalne medije
20.04.2023 Prvoosebni podatki za digitalno suverenost in konkurenčnost
27.03.2023 Oglaševanje v lastnih ograjenih vrtovih
02.03.2023 Pristranskost ciljanja v oglaševanju / vrednost prvoosebnih podatkov
13.02.2023 Prvoosebnih podatki / nova nafta digitalnega oglaševanja
13.12.2022 Lastni podatki za uspešno oglaševanje v 2023
27.10.2022 Odprti splet kot temeljni gradnik ugleda blagovnih znamk
13.10.2022 Raziskava iPROMa in Valicona / Bolj zaupamo medijskim vsebinam, ki so del odprtega spleta
21.07.2022 Osem od desetih Slovencev do spleta prek mobilnega telefona / raziskava iPROMa
30.06.2022 Microsoft z iPROM Ad Tech do 20-odstotnega povečanja prodaje
21.06.2022 V Sloveniji letos 15 % več za digitalno oglaševanje / izsledki raziskave
30.05.2022 Odprti internet - temelj poslovnih priložnosti tega desetletja
17.05.2022 Velika nagrada DIGGIT za Fraport Slovenija in družbo iPROM
05.05.2022 iPROM Retail - nova generacija pospeševanja prodaje za trgovce
21.04.2022 iPROM za digitalno oglaševanje v spletu 3.0
10.03.2022 Kako v 2022 izstopiti iz povprečja?
27.01.2022 Ostanite v koraku s trendi v 2022
13.01.2022 iPROM lani prikazal 36 odstotkov več oglasov kot leta 2020
16.12.2021 Trženjske strategije za uspešno 2022
02.12.2021 Turkish Airlines in iPROM z novim mejnikom na področju digitalnega trženja
26.10.2021 Pot do učinkovitega oglaševanja v praksi
17.09.2021 iPROM nagrajen za učinkovitost
09.09.2021 iPROM: Šport premagal koronavirus
31.08.2021 V Sloveniji za digitalno oglaševanje 100 milijonov letno
28.07.2021 Prihodnost je nedvomno digitalna. Kaj kažejo raziskave in trendi?
13.07.2021 Nova iPROMova analiza: 18-odstotna rast dosega slovenskih digitalnih medijev v letu 2021
01.07.2021 Raziskava iPROMa in Valicona: Naložbe v digitalno oglaševanje bodo v letu 2021 presegle 90 milijonov evrov
29.06.2021 Rastejo podjetja, ki imajo digital in tehnologijo zapisano v DNK
31.05.2021 Raziskava iPROMa in Valicona: Močno povečana medijska potrošnja digitalnih vsebin in storitev
25.05.2021 Kako krmariti med ledenimi gorami v digitalnem marketingu?
06.05.2021 Digitalni trendi, ki jih letos ne smete spregledati
29.04.2021 Digitalni trendi, ki jih letos ne smete spregledati
02.04.2021 Ste pripravljeni na strategijo 'digitalno najprej'?
30.03.2021 iPROM z novo generacijo semantičnega ciljanja, podprtega z globokim učenjem
25.02.2021 Vroči pristopi na področju digitalnega oglaševanja
28.01.2021 Trendi v digitalnem oglaševanju 2021
14.01.2021 iPROM lani s 50 odstotkov več prikazanih oglasov kot leta 2019
22.12.2020 Aktualne razmere zaznamuje digital na dopingu
18.12.2020 iPROMov slovar digitalnih izrazov zdaj v osveženi izdaji 4.0
12.11.2020 Nagovorite potrošnika v pravem trenutku!
16.10.2020 Kaj bomo odnesli od leta 2020?
08.10.2020 Raziskava iPROMa in Valicona: Nakupna pot v novi resničnosti spremenjena in močno odvisna od interneta
24.09.2020 Kako napovedati nakupno vedenje svojih kupcev?
10.09.2020 Kam vlagati to jesen?
27.08.2020 Spoštovanje zasebnosti za uspeh novodobnih blagovnih znamk
25.08.2020 iPROM med prvimi v srednji in vzhodni Evropi skladen s smernicami evropskega industrijskega standarda TCF 2.0
13.08.2020 Agilnost in učinkovitost? Odgovor so podatkovne zbirke.
30.07.2020 Naj se vaši oglasi prikažejo ob pravi vsebini
20.07.2020 V Sloveniji 74 odstotkov vsega dostopa do digitalnih medijev prek mobilnih naprav
16.07.2020 Kontinuirana prisotnost avtomobilske znamke na spletu je ključna
02.07.2020 Z enotnim virom podatkov do učinkovitejšega oglaševanja
18.06.2020 Telekomunikacijska industrija premika meje uporabe podatkov
04.06.2020 Je digitalni marketing že vstopil v industrijo 4.0?
28.05.2020 Poskrbite za popoln izkoristek digitalnih kanalov
25.05.2020 Nova raziskava: V Sloveniji največ medijskih sredstev prikaznemu oglaševanju
21.05.2020 Do učinkovitega trženja B2B na digitalnih kanalih
14.05.2020 Večja raba digitalnih medijev narekuje spremembe v medijskem zakupu
07.05.2020 S podatkovno strategijo do prodaje v novih razmerah
24.04.2020 Natančno ciljanje in kontekst bolj pomembna kot kadarkoli prej
17.04.2020 Novi digitalni val je pred vrati – ujemite ga.
10.04.2020 Oglaševanje in medijske navade v času pandemije
07.04.2020 Marca rekordno zanimanje za slovenske digitalne vsebine
03.04.2020 Hitre spremembe v nakupnih navadah potrošnikov
27.03.2020 Akcija »Ne k(o)ronaj ga« dosegla že več kot polovico slovenske populacije
20.03.2020 Doseg slovenskih digitalnih medijev večji za 60 odstotkov, povečanje tudi v Adriatik regiji
26.02.2020 Mikrosegmentacija: temelj za učinkovito komunikacijo v digitalnih medijih
10.02.2020 iPROM z novo tehnološko platformo za zakup premijskega oglasnega inventarja na globalnem trgu
22.01.2020 Pomagajte prepoznati trende digitalnega oglaševanja | Leto 2020 v znamenju hiperpersonalizacije
16.01.2020 iPROM v preteklem letu prikazal 22 odstotkov več oglasov kot leta 2018