Deli

Vodilni slovenski ponudnik tehnologij za spletno oglaševanje iPROM je na osnovi podatkov oglasnega strežnika iPROM AdServer 6.0, ki predstavlja osnovo za distribucijo spletnih oglasov v oglaševalskem omrežju Central...

Vodilni slovenski ponudnik tehnologij za spletno oglaševanje iPROM je na osnovi podatkov oglasnega strežnika iPROM AdServer 6.0, ki predstavlja osnovo za distribucijo spletnih oglasov v oglaševalskem omrežju iPROM Central, izvedel analizo aktivnosti in vedenja slovenskih uporabnikov interneta za prvo četrtletje leta 2003. Spletno oglaševalsko omrežje iPROM Central je posameznega uporabnika interneta s spletnimi oglasi v prvem četrtletju 2003 v doseglo v povprečju 32-krat na mesec, kar je za skoraj 9 odstotkov več kot v zadnjem četrtletju 2002, ko jih je v povprečju doseglo 29-krat mesečno.

iPROMova analiza je pokazala, da se Slovenci na klasični spletni oglas s klikom odzovejo po tem, ko jim je izpostavljen v povprečju 38 sekund. Slovenski uporabnik interneta, ki klikne na oglas, to stori v povprečju po sedmem prikazu oglasa. Po tretjem prikazu oglasa nanj klikne 50 odstotkov vseh, ki kliknejo na ta oglas, po osmem prikazu oglasa pa nanj klikne 75 odstotkov vseh uporabnikov, ki kadarkoli kliknejo nanj. Doseg mreže in model oglaševanja po ceni na klik, ki ga ponuja iPROM Central, oglaševalcem omogoča, da ob uporabi ustrezne strategije po potrebi dnevno preusmerijo na svoje spletne strani tudi do 5.000 zainteresiranih ljudi za njihovo ponudbo.

»Rasti aktivnosti Slovencev na internetu botrujejo cenovno vse bolj dostopne oblike širokopasovnih internetnih povezav in pestrejše vsebine slovenskih spletnih strani,« je pojasnil Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. »Glede na rezultate je povečano aktivnost uporabnikov zaznati zlasti na novejših spletnih medijih.«

Osnova za analizo je bila prva slovenska spletna oglaševalska mreža iPROM Central, ki odkupuje oglasne zmogljivosti na več kot 200 kakovostnih slovenskih spletnih straneh vseh velikosti. Spletni oglaševalski model (CNK – cena na klik) mreži iPROM Central omogoča združevanje oglasnih zmogljivosti z različnih spletnih strani v en medij, s povprečnim mesečnim dosegom 520.000 uporabnikov interneta oziroma z dosegom 190.000 uporabnikov na teden. Mreža iPROM Central prek oglasnega strežnika iPROM AdServer mesečno servira v povprečju 26 milijonov spletnih oglasov, s čimer se danes iPROM Central tako po dosegu kot tudi oglaševalskih zmogljivostih uvršča med največje spletne oglaševalske medije v Sloveniji.

iPROM je z oglasnim strežnikom iPROM AdServer 6.0, predstavljenim februarja letos, v slovenski oglaševalski prostor vnesel številne novosti, kot so celovit pregled nad tržnimi zmogljivostmi in porabo sredstev za oglaševalce ter medijske načrtovalce, natančnejše načrtovanje oglaševalskih akcij pri generiranju prometa po ceni na klik (CNK) ter natančno medijsko načrtovanje glede na frekvenco, doseg in prekrivanje posameznih spletnih medijev pri prodaji multimedijskega oglasnega inventarja po ceni na ogled (CNO).

Metrike oglasnega strežnika iPROM AdServer so zasnovane v skladu z najnovejšimi standardi spletne oglaševalske industrije (IAB – Internet Advertising Bureau, Ad Campaign Measurement & Audit Guidelines). IAB-jeve standarde za spletne meritve sprejemajo mediji in podjetja, kot so MSN, AOL, Yahoo, Disney Internet Group, New York Times Digital, Terra Lycos, DoubleClick in drugi, kar prinaša primerljivost z vodilnimi svetovnimi ponudniki programskih rešitev za spletno oglaševanje in omogoča lažje medijsko načrtovanje ter primerjavo končnih rezultatov, bodisi pri lokalnih bodisi pri mednarodno usmerjenih spletnih oglaševalskih akcijah.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing