Deli

Marketing, temelječ na strankah

Marketing, temelječ na strankah, zahteva, da marketing in prodaja končno spregovorita isti jezik. Gre za način, ki se uporablja v B2B-segmentu, kjer lahko podjetja, ki prodajajo, natančno ciljajo druga določena podjetja ali celo oddelke oz. stranke in jim prikazujejo specifično vsebino. Tako se marketinški strokovnjaki bolje osredotočijo na določen segment in ustvarijo ponudbo, ki ga bo najbolj prepričala.

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.