Deli

Donosnost naložbe v marketing

Donosnost naložbe v marketingu je metrika, ki se uporablja za merjenje splošne učinkovitosti marketinških kampanj z namenom, da bi marketinški strokovnjaki v prihodnosti sprejemali boljše odločitve glede marketinških naložb. ROMI se računa kot količnik med prihodki iz naslova marketinških aktivnosti in marketinških stroškov oziroma naložb za izvajanje teh aktivnosti. Najpogosteje se uporablja v digitalnem marketingu kot izkaz uspešnosti marketinških kampanj.

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.