Odprt splet se splošno definira kot del interneta, ki je javno dostopen in omogoča svobodno dostopnost informacij, vsebin in storitev brez omejitev ali zahtev po prijavi. Gre za odprto platformo, kjer lahko uporabniki svobodno komunicirajo, izmenjujejo podatke in sodelujejo brez prevelikih ovir. Na odprtem spletu so spletna mesta, ki so dostopna vsem uporabnikom, ne glede na geografsko lokacijo, napravo ali operacijski sistem. Omogoča širok spekter dejavnosti, kot so iskanje informacij, brskanje po vsebinah, dostop do storitev, komunikacija, izobraževanje, trgovina in še več.Ena od ključnih značilnosti odprtega spleta je svoboda izražanja in dostopa do informacij.
Odprti splet v oglaševanju se nanaša na prakso oglaševanja na javno dostopnih in odprto dostopnih platformah na internetu. Gre za oglaševanje, ki se izvaja preko spletnih mest, ki so dostopna vsem uporabnikom interneta, brez omejitev ali zahtev po prijavi. Odprti splet omogoča oglaševalcem doseči široko občinstvo in učinkovito komunicirati s svojo ciljno skupino. Oglaševanje na odprtem spletu je pogosto podprto s programatičnim oglaševanjem, kjer se oglasi ciljno prikazujejo uporabnikom na podlagi njihovih interesov, demografskih podatkov in obnašanja na spletu. Ta pristop omogoča bolj personalizirano izkušnjo oglaševanja in boljše ujemanje oglasa z uporabnikovimi potrebami.