LJUBLJANA, 26.7.2006 iPROM je objavil deleže na slovenske spletne medije posredovanih oglasov po posameznih panogah za prvo polletje letošnjega leta. Pri tem je bilo več kot 206 milijonov prikazov spletnih...
LJUBLJANA, 26.7.2006 iPROM je objavil deleže na slovenske spletne medije posredovanih oglasov po posameznih panogah za prvo polletje letošnjega leta. Pri tem je bilo več kot 206 milijonov prikazov spletnih oglasov uporabnikom slovenskih spletnih medijev realiziranih v panogi široke potrošnje, ki predstavlja 26-odstotni delež vseh prikazov.
iPROMova analiza je pokazala, da ima drugi največji delež prikazov oglasov panoga telekomunikacij, ki zajema 21-odstotni delež, na tretjem mestu so s 16 odstotki prikazov oglasi na temo avtomobilizma. Z enim odstotkom prikazov manj je na četrtem mestu tehnologija, peto mesto pa si s po osmimi odstotki prikazov delijo oglasi s področja financ in izobraževanja.
Podjetje iPROM je s programsko rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu – z oglasnim strežnikom iPROM AdServer – uporabnikom slovenskih spletnih medijev v prvih šestih mesecih letošnjega leta posredovalo 793 milijonov spletnih oglasov, kar je 14 odstotkov več kot v enakem obdobju leta 2005. V omenjenem obdobju je oglase posredovalo na več kot 400 spletnih medijev vseh velikosti, s skupnim mesečnim dosegom 910.000 uporabnikov interneta po mednarodnem standardu IAB. V analizo prikazov so bili vključeni vsi uporabljeni formati tako klasičnih kot tudi multimedijskih spletnih oglasov.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.