V uvodu je spregovoril o tem, da internet uničuje stare poslovne modele. »Internetizacija« vsega, kar poznamo, zahteva od podjetij in njihovih vodstev premislek o ustreznosti obstoječih poslovnih modelov in njihove morebitne spremembe, na kar pa v Sloveniji še nismo pripravljeni. To se vidi tudi pri porazdelitvi sredstev znotraj oglaševalskih proračunov, kjer se podjetja še zelo sramežljivo spogledujejo z internetom, namesto da bi tja resno vlagala.
Internet kot oglaševalski in prodajni kanal je pri nas še precej neizkoriščen, čeprav ponuja ogromno paleto možnosti, med katerimi lahko izbirajo podjetja pri doseganju (prodajnih) ciljev, od prave uporabe spletnega mesta do družabnih omrežij in mobilnih aplikacij, pa tudi na e-pošto, na katero je marsikdo že pozabil, je spomnil Hrastnik.
Seveda pa brez tega, da damo internetu pravo strateško vlogo v trženju, ne bo pravih rezultatov. Kakšna je ta vloga, pa je odvisno od našega posla, ciljnih občinstev in ciljev.
Več si lahko preberete tukaj.