Moj to.to: iPROM je z večkanalno podatkovno strategijo povečal obisk spletne strani za 68 odstotkov in število interakcij na Facebooku za 700 odstotkov
Cilji
- Prenova vizualne identitete in slogana blagovne znamke to.to.
- Podpora ob predstavitvi novega izdelka – plenic to.to.
- Osvežitev in okrepitev nastopa na družbenih medijih.
- Celovit digitalni nastop ob predstavitvi novega izdelka prek izbranih digitalnih točk stika.
- Rast obiska spletnega mesta in višja stopnja vključenosti
Tosama je pri svoji otroški blagovni znamki to.to prepoznala, da sama prenova komunikacije ne bo dovolj, če želi v vse bolj konkurenčni kategoriji izdelkov za dojenčke doseči preboj. Za uresničitev ciljev je bila potrebna celovita digitalna strategija, ki ne bi zgolj podprla predstavitve novih pleničk, temveč bi ustvarila tudi trajno čustveno vez s starši. Glavna izziva sta bila, kako preseči zgolj pasivno prisotnost in vzpostaviti podatkovno vodeno, večkanalno zgodbo, ki bi hkrati prinašala merljive poslovne rezultate ter gradila dolgoročno vrednost blagovne znamke.
Vstop v novo digitalno obdobje
iPROM je skupaj z naročnikom razvil celovit pristop, ki je zajemal vse od strateškega načrtovanja in kreativne zasnove do podatkovne aktivacije in natančnega merjenja rezultatov.
- Znamčenje: Jedro prenove je predstavljal nov slogan »Moj to.to«, ki je poudaril čustveno sidrišče blagovne znamke. Vizualna identiteta je bila nadgrajena s sodobnimi ilustrativnimi elementi in igrivimi motivi, ki odražajo radost in toplino družinskega življenja ter ustvarjajo vizualni jezik, ki estetsko in simbolno nagovarja sodobne starše. Srce digitalne zgodbe so oblikovale avtentične zgodbe staršev, podprte s skrbno izbranimi sodelovanji z vplivnicami, kar je znamki dodalo verodostojnost in poglobilo zaupanje občinstva.
- Večkanalna podatkovna strategija: Strategija kampanje je temeljila na analizi prvoosebnih podatkov, zbranih in aktiviranih prek iPROM Private DMP-ja, ter napredni digitalni analitiki, ki omogoča globlji vpogled v vedenjske vzorce ciljnih skupin. Ključen cilj je bil vzpostaviti trajnostno komunikacijsko arhitekturo, ki naročniku zagotavlja možnost nadgradnje in personalizirano aktivacijo občinstev na podlagi podatkov.
- Večkanalna aktivacija:
- Prek platforme iPROM Programmatic Platform smo s prikaznim oglaševanjem novih plenic to.to dosegli in nagovorili obstoječe uporabnike, ki so že pokazali zanimanje za znamko to.to, ciljno skupino pa razširili z uporabniki s podobnimi vedenjskimi vzorci (t. i. »look-alike« občinstvo). Tako smo povečali doseg relevantnih uporabnikov in hkrati ohranili visoko raven učinkovitosti.
- Z interaktivnim oglasnim formatom iPROM Game Ad smo uporabnike povabili k igrivemu sodelovanju, povečali njihovo pozornost in zapomljivost ter dosegli povprečen čas igranja 11,5 sekunde, kar je optimalen čas za uspešno rešeno igro.
- Podpora v spodnjem delu lijaka prek z rešitvama Meta Ads in Google Search je dodatno spodbudila povpraševanje in okrepila konverzijsko učinkovitost.
- Na Instagramu je bil zasnovan modularni »puzzle feed«, ki postopoma razkriva zgodbo znamke in gradi vizualno koherenco profila. Samo vsebino za Instagram in Facebook pa smo zasnovali z namenom čustvene in vizualne prepoznavnosti vsebin, obogatene s pripovedmi in izkušnjami treh skrbno izbranih vplivnic, ki so avtentično odražale vrednote blagovne znamke.
Od strategije do merljivega učinka
V prvih šestih mesecih leta 2025 je kampanja Moj to.to v primerjavi z enakim obdobjem leta 2024 dosegla opazno rast metrik, ki merijo vključenost ciljnega občinstva.
- Obisk spletnega mesta se je povečal za 68 odstotkov, stopnja vključenosti se je zvišala za 32 odstotkov. Oglaševalske aktivnosti, ki so potekale od aprila 2025 do junija 2025, so prispevale 15 odstotkov vseh obiskov spletne strani, kar potrjuje visok medijski ROI in neposreden prispevek kampanje k ciljem zgornjega in spodnjega dela lijaka.
- Na družbenih omrežjih sta profila to.to Tosama na Facebooku in Instagramu skupaj zabeležila več kot 1,8 milijona ogledov vsebin in presegla 338 tisoč doseženih uporabnikov.
- Število interakcij se je na Facebooku povečalo za več kot 700 odstotkov, na Instagramu pa se je podvojilo (+100 %). Opazen je bil tudi porast obiska profilov in rast baze sledilcev; na Facebooku za 232 odstotkov, na Instagramu pa za več kot 348 odstotkov.
- Kombinacija različnih oglaševalskih kanalov je pri promociji pleničk dosegla več kot 800.000 ciljnih uporabnikov in zabeležila več kot 39 tisoč interakcij.
»Za uspešen preboj v digitalni medijski prostor je Tosama potrebovala partnerja, ki razume, kako pripraviti celovite digitalne strategije in kako prek digitalnih kanalov ustvariti čustveno povezavo z občinstvom. Ekipa iPROMa je začutila blagovno znamko to.to na način, kot jo čutimo mi sami. Z digitalnm pripovedovanjm zgodb in podatkovnim oglaševanjem je potencial pretvorila v uspešno oglaševalsko kampanjo, ki je naše ciljno občinstvo, predvsem starše malčkov, nagovarjala na učinkovit, čustven in pristen način,« je pojasnila Brina Mihelič, skrbnica blagovne znamke to.to pri Tosami.
»Digitalna prenova blagovne znamke to.to je bila zame več kot strokovni izziv. Bila je priložnost, da znamki damo glas, ki ga starši prepoznajo kot svojega. Podatki in tehnologija so nam služili kot orodje, a pravo srce zgodbe so čustva in toplina, ki jih ta znamka deli z družinami,« je dodala Marja Bajželj, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev v družbi iPROM.