Cilji
- Stranke obvestiti o prenovi programa zvestobe in novi aplikaciji MERKUR Zate.
- Povečati število registracij v program in prenosa aplikacije.
- Uporabnikom omogočiti personalizirane ugodnosti, popuste ter povečati njihovo zanimanje z inovativno uporabniško izkušnjo že v fazi oglaševanja.
MERKUR trgovina je prenovila svoj program zvestobe in ga združila na enotni platformi – MERKUR Zate. Z uporabo podatkovno gnane strategije, ki je temeljila na prvoosebnih podatkih, je MERKUR zasnoval oglaševalsko akcijo v digitalnih medijih za promocijo novega programa zvestobe. Cilj kampanje je bil povečati število registracij in prenosov aplikacije, hkrati pa obstoječe in potencialne uporabnike personalizirano nagovoriti in na inovativen način vzpostaviti interakcijo s kupci.
Sekundarna cilja komunikacije sta bila promocija mobilne aplikacije MERKUR Zate in povečanje števila prenosov in registracij uporabnikov, da bi aplikacija postala osrednja digitalna platforma za komunikacijo z uporabniki.
Oglaševalsko akcijo smo zato zasnovali na vpogledih v prvoosebne podatke obstoječih obiskovalcev MERKUR-jeve spletne strani, pridobljene z uporabo rešitve iPROM Private DMP. Ti podatki so nam omogočili natančno segmentacijo ciljnih skupin in identifikacijo širšega ciljnega občinstva z metodo modeliranja look-alike, ki temelji na iskanju uporabniških vzorcev in podobnih značilnosti.
Identificirana občinstva smo nagovorili v treh fazah:
V prvi fazi smo se osredotočili na predstavitev novega programa zvestobe MERKUR Zate širši javnosti ter spodbujanje prehoda obstoječih uporabnikov s kartičnega sistema na mobilno aplikacijo MERKUR Zate. To smo spodbudili z uporabo naprednih oglasnih formatov, kot sta iPROM Mobile AdBreak™ in iPROM Video PagePeel Ad™.
V drugi fazi je bil poudarek na predstavitvi ključnih prednosti programa zvestobe MERKUR Zate ter uporabe mobilne aplikacije, prilagojenih specifičnim zanimanjem posameznih uporabnikov. Uporabnike smo nagovorili s kar 162 različicami digitalnih kreativ, ki so bile z uporabo tehnološke rešitve iPROM Real-time Creative dinamično prilagojene posameznim segmentom uporabnikov.
V tretji fazi oglaševalske akcije smo z nagradno igro dodatno spodbudili uporabnike, ki se še niso včlanili v program zvestobe MERKUR Zate. Oglasi so vabili k sodelovanju v nagradni igri, kar je še dodatno povečalo zanimanje ter število registracij in prenosov aplikacije.
S podatkovno gnano strategijo oglaševanja so oglasi dosegli več kot 25 milijonov prikazov, milijon spletnih uporabnikov in več kot 56.000 klikov na oglase. V samo štirih mesecih je celotna kampanja, ki je vključevala digitalne in druge komunikacijske kanale, prinesla 80.000 registracij aplikacije MERKUR Zate.
»Izvedena oglaševalska akcija v digitalnih medijih potrjuje, da so prvoosebni podatki ključni za personalizirane uporabniške izkušnje in učinkovito nagovarjanje kupcev. Zato se bomo tudi v prihodnje posluževali digitalnih aktivacij, ki temeljijo na sodobnih tehnologijah in inovativnih pristopih,« so poudarili v MERKUR-ju.