Deli

S kombinacijo vedenjskega in kontekstualnega ciljanja do visoke stopnje konverzije po ogledu.

Z naročnikom LifeClass Portorož smo se želeli ažurno prilagoditi gospodarskim razmeram in z oglaševalsko akcijo na digitalnih kanalih spletne uporabnike spodbuditi k unovčitvi turističnih vavčerjev za storitve hotelov LifeClass, še preden je bilo točno znano, kako jih bo možno unovčiti.

Študije primerov - LifeClass

S kombinacijo vedenjskega in kontekstualnega oglaševanja smo oglase prikazovali le tistim uporabnikom, ki so v zadnjem času brali in iskali informacije, povezane s turističnimi vavčerji, ter vsebine, povezane z dopustom, s potovanjem, z oddihom ipd. Oglaševanje smo usmerjali na spletno stran, kjer je bilo več informacij o turističnih vavčerjih ter obrazec za povpraševanje.

Oglaševalska akcija, ki je trajala dva tedna, je prinesla odlične rezultate. Z uporabo klasičnih, naprednih in mobilnih oglasnih formatov smo prek iPROM Programmatic dosegli želeno ciljno skupino ter 13-odstotno konvezijo po ogledu (konverzijo »view-through«). 13 odstotkov uporabnikov je bilo torej takih, ki so bili izpostavljeni oglasom in nanje niso kliknili, so pa v obdobju kampanje obiskali spletno stran LifeClassa prek drugih virov obiska.

V celotnem obdobju trajanja akcije je bilo oddanih kar 522 povpraševanj za storitve verige hotelov LifeClass. Prilagojena strategija je naročniku zagotovila učinkovito razmerje med dosegom, naložbo in doseženimi rezultati ter obenem potrdila učinkovitost programatičnega zakupa medijskega prostora.