Cilji
- Ozaveščanje javnosti o pomenu čiste pitne vode in varstva podtalnice skozi simbolno zgodbo človeških ribic.
- Krepitev prepoznavnosti družbe Generali Investments kot trajnostno naravnanega podjetja z družbeno odgovorno noto.
- Spodbujanje sodelovanja v nagradni igri prek vsebinsko zasnovane spletne strani, kjer so uporabniki poimenovali človeški ribici.
- Pridobivanje novih stikov, ki jih naročnik lahko nagovarja v nadaljnjih fazah za vlaganje v vzajemne sklade
- Prikaz zmogljivosti digitalnega okolja kot prvenstvenega nosilca celovite oglaševalske strategije.
Družba Generali Investments je želel javnost ozavestiti o pomenu ohranitve čiste podtalnice, ki je glavni vir pitne vode v Sloveniji in vplivu, ki ga ima človeško ravnanje na varovanje našega okolja in naravnih habitatov. V središče svoje komunikacije so postavili človeško ribico, endemično dvoživko slovenskega Krasa, ki lahko preživi samo v čisti vodi in je zato njen simbol. Z botrstvom dvema človeškima ribicama Postojnske jame, je družba Generali Investments že v izhodišču potrdil svojo zavezanost trajnostnim načelom ter vzpostavil simbolično osnovo za komunikacijo.
Kampanja Zapeljite se v skriti svet voda je imela več opredeljenih ciljev. Prvenstveno je želela povečati ozaveščenost o ranljivosti podtalnice in pomenu odgovornega ravnanja z naravnimi viri med splošno javnostjo (posebej med mladimi in družinami). Hkrati je družba Generali Investments želela utrditi svoj ugled kot družbeno odgovorno podjetje, ki trajnostne vrednote ne le zagovarja, temveč jih tudi udejanja. S svojo kampanjo so želeli nagovoriti slovensko javnost in doseči vsaj milijon Slovencev ter jih aktivno vključiti v komunikacijo z zbiranjem imen človeških ribic. Tudi oglaševanje v večji meri prek digitalnih kanalov – največji delež so predstavljali spletni in radijski oglasi, nekoliko manjši pa digitalni zunanji (outdoor display) oglasi je posredno prispevalo k zmanjšanje okoljskega odtisa hkrati pa najhitreje in najučinkoviteje doseglo izbrano ciljno publiko. Takšna izbira je bila najbolj logična in skladna z okoljskimi cilji kampanje.
Digitalna izvedba kot model trajnostne komunikacije
Za dosego zastavljenih ciljev smo zasnovali celovito digitalno komunikacijsko strategijo z minimalnim ogljičnim odtisom. Kampanja je potekala od 20. avgusta do 13. oktobra 2024 v digitalnih medijih. Osrednje stičišče je bila interaktivna spletna stran svetvoda.generali-investments.si, kjer so obiskovalci skozi igrivo digitalno izkušnjo spoznali človeško ribico, raziskovali njen skrivnostni svet, se učili o pomenu čiste vode ter na koncu oddali predloga imen za človeški ribici.
S programatičnim oglaševanjem prek platforme iPROM Programmatic Platform za natančno ciljanje in sprotno optimizacijo smo uporabnike digitalnih medijev nagovorili z naprednimi oglasnimi formati (npr. iPROM Scroll Ad™, iPROM PagePeel™, iPROM Mobile AdBreak™), ki so pritegnili pozornost in vabili k obisku spletne strani. Vplivneži na družbenih omrežjih so širili ključna sporočila in vabili k sodelovanju, s čimer smo dosegli tudi mlajšo ciljno skupino.
»Gre za celostno digitalno kampanjo, ki je vključevala vse ključne kanale, od programatičnega oglaševanja in družbenih omrežij do e-poštnega marketinga in marketinga z vplivneži. Rezultati potrjujejo, da digitalni kanali niso več podporni, temveč nosilni del sodobnih strategij, kar dokazujejo tudi trendi naraščajočih vlaganj vanje,« je dejala Jerneja Kimovec, skrbnica naročnika in vodja projekta v družbi iPROM.
Z več kot 1,2 milijona doseženih Slovencev do rasti baze novih vlagateljev
Med oglaševalsko akcijo smo dosegli več kot 1,2 milijona Slovencev, zabeležili več kot 20,7 milijona prikazov oglasov in skoraj 80.000 interakcij (klikov). Povprečna odzivnost kampanje (CTR) je znašala 0,38 %. Nagradna igra je pritegnila več kot 1500 sodelujočih, med katerimi je bilo 75 odstotkov novih uporabnikov.
Marija Pregelj, vodja marketinga v družbi Generali Investments, je ob tem povedala: »Kampanja s človeškima ribicama je bila premišljeno zasnovana digitalna aktivacija, ki je trajnostne vsebine o odgovornem ravnanju do okolja učinkovito prepletla z osnovno komunikacijo družbe, ki je – odgovorno ravnanje z osebnimi financami ter našo prihodnostjo na sploh – ter jih pretvorila v merljive poslovne učinke. Z uporabo naprednih tehnologij in podatkov smo dokazali, da je digitalno okolje učinkovit samostojen kanal tudi za finančne vsebine.«