Cilji
- Spodbuditi vpletenost kupcev avtomobilov in vzpostaviti neposreden stik med potrošnikom in BKS Leasingom (pošiljanje povpraševanj, obisk spletnega mesta)
- Povečati zavedanje o ponudbi avtomobilskih lizingov med kupci avtomobilov, vrednih več kot 15.000 evrov, ki jih zanima nakup novih ali rabljenih vozil znamk Audi, BMW, Mercedes, Volkswagen, Škoda, Seat, Renault, Opel, Peugeot, Toyota, Volvo
- Povečati zanimanje za sklenitev avtomobilskega lizinga pri BKS Leasingu
BKS Leasing je želel s svojo akcijo ugodnih avtomobilskih lizingov kupcem novih avtomobilov ob neposredni sklenitvi lizinga zagotoviti najboljše pogoje na trgu.
Da bi med uporabniki povečali zavedanje o ponudbi, spodbudili vpletenost uporabnikov in vzpostavili neposreden stik med potencialnim kupcem in družbo za lizing, smo v iPROMu zasnovali inovativno digitalno oglaševalsko akcijo na spletnem portalu Avto.net, kjer kupci novih avtomobilov najpogosteje raziskujejo in pregledujejo ponudbo avtomobilov prek spleta.
Obiskovalcem spletnega portala Avto.net, ki so pregledovali ponudbe za nove avtomobile, smo omogočili, da ob ogledu konkretnega oglasa na Avto.netu dobijo na oglasnem dinamičnem ozadju tudi avtomatiziran informativni izračun za nakup avta s ponudbo BKS Leasinga.
Dinamičen avtorski oglasni format iPROM Dinamično ozadje, ki deluje na osnovi iPROMove tehnologije Real-time Creative, smo nadgradili tudi s poljem za oddajo konkretnega povpraševanja, prek katerega je uporabnik oddal svoj elektronski naslov, naročnik pa je na e-poštni naslov dobil samodejno ustvarjeno povpraševanje za konkretno ponudbo.
2,4-kratno povečanje dobičkonosnosti naložbe glede na oglaševanje smo dosegli z inovativnim pristopom, ki je vključeval personalizirano oglaševanje z dinamičnimi oglasnimi formati, ponovno ciljanje uporabnikov na drugih spletnih medijih ter avtomatizirano oddajo povpraševanja prek elektronske pošte. Medijski rezultati so se odražali v kar 5-odstotnem povečanju prodaje avtomobilskih lizingov.