Deli

Cilji

  • Informiranje spletnih uporabnikov o ponudbi banke Sparkasse za nove komitente.
  • Krepitev prepoznavnosti blagovne znamke med posamezniki, ki še niso komitenti banke.
  • Spodbujanje obiska spletnih strani z informacijami o ponudbi za nove stranke.
  • Povečanje števila pridobljenih novih komitentov.

Banka Sparkasse je z digitalno oglaševalsko akcijo želela povečati število novih komitentov in utrditi prepoznavnost svoje blagovne znamke med posamezniki, ki še niso njeni komitenti. Akcija v digitalnih medijih je temeljila na uporabi prvoosebnih podatkov in personalizaciji oglasnih sporočil, kar je zagotovilo visoko relevantnost in učinkovitost pri nagovarjanju ciljnih občinstev. Oglasi so uporabnike usmerjali na prilagojene pristajalne strani z jasno predstavljenimi ponudbami za nove stranke.

Referenca - Banka Sparkasse s podatkovno gnano digitalno oglaševalsko akcijo dosegla 44-odstotno povečanje novih komitentov - iPROM - Študije primerov

Podatkovno gnana oglaševalska akcija z uporabo prvoosebnih podatkov

Za dosego ciljev smo zasnovali podatkovno gnano oglaševalsko akcijo, ki je temeljila na prvoosebnih podatkih banke Sparkasse, zbranih prek platforme iPROM Private DMP. Z uporabo umetne inteligence smo analizirali te podatke in dobili vpogled v vedenjske vzorce potencialnih strank, kar je omogočilo oblikovanje natančnih ciljnih občinstev. Z metodo iskanja podobnih občinstev smo razširili obstoječa občinstva na širšo populacijo in jo nagovorili s personaliziranimi oglasi. Iz ciljne skupine smo izključili obstoječe komitente, kar je znižalo medijski odpad in povečalo relevantnost oglasnih sporočil.

Kombinacija vedenjskega in geolokacijskega ciljanja

Oglaševalska strategija je združevala dve metodi ciljanja: na nacionalni ravni smo z uporabo vedenjskih vzorcev in podatkov z oglasi krepili prepoznavnost blagovne znamke, medtem ko je na regionalni ravni geolokacijsko ciljanje omogočalo prilagoditev sporočil uporabnikom na specifičnih geografskih območjih. Tako je bila komunikacija v drugi fazi bolj kontekstualno relevantna in usklajena z lokalnimi potrebami.

Uporaba umetne inteligence za vizualno gradivo v oglasnih sporočilih

Sparkasse je v okviru podatkovno gnane oglaševalske strategije prvič uporabil umetno inteligenco za ustvarjanje vizualnih elementov oglasov. Vizualno gradivo je bilo zasnovano tako, da se je prilagodilo potrebam specifičnih ciljnih skupin, kar je prispevalo k večji privlačnosti in relevantnosti oglasnih sporočil.

44-odstotna rast števila novih komitentov

Oglaševalska akcija je v obdobju izvajanja prispevala k 44-odstotni rasti števila novih komitentov v primerjavi z obdobjem brez oglaševalskih aktivnosti. Skupno je bilo zabeleženih več kot 24.500 obiskov prilagojenih pristajalnih strani, od katerih je 10.700 uporabnikov na spletno stran prišlo neposredno prek oglasov.

»S podatkovno strategijo smo v banki Sparkasse učinkovito nagovorili nove potencialne komitente, pri čemer je na uspešnost oglaševalske akcije pomembno vplivalo ciljno izločanje obstoječih strank. Personaliziran pristop je omogočil osredotočenost na potrebe relevantnih občinstev, kar je prineslo višjo odzivnost in izboljšalo učinkovitost oglaševanja. To potrjuje tudi 270 povpraševanj, ustvarjenih neposredno prek prilagojenih pristajalnih strani,« je poudaril Urban Ocepek, specialist za marketing v banki Sparkasse.