Deli

Nagradna aktivacija »V tropski raj z Ljubljane« za Aerodrom Ljubljana

Cilji

  • Promocija letov z ljubljanskega letališča
  • Pridobivanje novih sledilcev in večanje naročnikove skupnosti na Facebooku
  • Kakovostna dvosmerna komunikacija s sledilci na družbenem omrežju Facebook

Promocijo letov z ljubljanskega letališča na Sejšele in Mauritius, ki jih ponuja prevoznik Turkish Airlines, smo za naročnika Aerodrom Ljubljana pospešili z izvedbo nagradnega natečaja na njegovi Facebook strani. Glasovanje je sledilo preprosti logiki in sodelujoče pritegnilo s pozivom, da med vsemi naštetima lokacijama (Sejšeli in Mauritius) izberejo tisto, na katero bi najraje poleteli iz Ljubljane. Izmed vseh, ki so oddali svoj glas, so organizatorji naključnega sodelujočega nagradili s povratno karto na izbrano destinacijo.

Akcija je s preprostim mehanizmom in vabljivo nagrado dosegla viralni učinek. To potrjujejo tudi rezultati: več kot 2.000 komentarjev na objavo nagradne igre, več kot 5.300 pozitivnih odzivov na objave na Facebooku, 2.000 deljenj objave na Facebooku, 6-odstotno povečanje števila sledilcev, kar se je odražalo v porast števila spletnih rezervacij na spletnem mestu ponudnika Turkish Airlines že v času trajanja akcije.