»Porast spletnega oglaševanja se kaže tudi v Sloveniji. S spletno oglaševalsko mrežo iPROM Central smo v prvem polletju letošnjega leta zabeležili dvakrat več prihodkov kot v istem obdobju lani. Pri tem je potrebno upoštevati dejstvo, da so tradicionalni oglaševalci v Sloveniji šele v lanskem letu pričeli v svoje redne oglaševalske proračune vključevati tudi spletno oglaševanje« je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM d.o.o.
Internet so v ZDA po prihodkih prehitele špansko govoreče televizijske postaje s 26,7 odstotka oglaševalskega kolača, sledile so jim nacionalne in lokalne radijske postaje s 7,5 odstotka, lokalni časopisi s 6,3 odstotka, mrežne TV postaje s 4,2 odstotka ter lokalne TV postaje s 4 odstotki skupne oglaševalske porabe. Poslovne revije so zabeležile največji padec prihodkov, 20,8 odstotka, navkljub rahlemu padcu celotnega oglaševalskega tržišča pa CMR napoveduje, da bo letna rast tržišča v letu 2002 dosegla 2,5 odstotka, pri čemer bo predvidena rast spletnega oglaševanja dosegla 5,3 odstotka.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.