Deli

LJUBLJANA, 9.5.2007          iPROM je oblikoval in uredil prvi slovar spletne oglaševalske terminologije tako s področja tehnologije kot tudi trženja na področju digitalnega marketinga. iPROM-ov terminološki slovar spletnega oglaševanja je v tem trenutku najobsežnejša zbirka pojmov s področja digitalnega marketinga in je namenjen tako posameznikom, ki se poslovno ukvarjajo s spletnim oglaševanjem, prav tako pa tudi vsem tistim, ki želijo izpopolniti svoje znanje na področju interneta.

»iPROM je že osem let na čelu razvoja slovenske spletne oglaševalske industrije, naše pionirstvo v panogi pa pomeni, da smo vsa ta leta soustvarjali specifično terminologijo, ki se je dodobra uveljavila v oglaševalskih krogih,« je dejal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM.

 

Slovar, obsega 171 pojmov s slovenskim prevodom in kratkim opisom. Zaradi spreminjajoče narave interneta in dinamične spletne oglaševalske panoge pa bodo v iPROM-u njegovo vsebino stalno dopolnjevali.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja