Deli

Citroen Slovenija je uspešno zaključil svojo prvo multimedijsko spletno oglaševalsko akcijo z lebdečim oglasom za novi Berlingo, ki je bila obenem tudi tudi prva tovrstna oglaševalska akcija na standardizirani osnovi v Sloveniji. Akcija, ki je potekala v obdobju med 19.2. in 27.2, se je izvajala na vodilnem slovenskem iskalniku ter spletni strani z največjim dosegom v Sloveniji, Najdi.si in v spletni izdaji edinega slovenskega poslovnega dnevnika Finance – finance-on.net. Citroen je z akcijo, v kateri je uporabil lebdeči oglas na standardni osnovi, dosegel 192.000 internetnih uporabnikov, pri čemer je bil oglas vsakemu uporabniku na posameznem mediju serviran in predvajan največ trikrat, s časovnim premorom 24 ur. Lebdeči multimedijski oglas za vozilo Berlingo so zasnovali in izdelali v spletni agenciji Sonce.net, standardizirano osnovo za distribucijo, sledenje ter centralizirano poročanje o rezulatih pa je zagotovil iPROM prek svoje multimedijske oglaševalske platforme Media iPROM.

Multimedijska spletna oglaševalska akcija za novi model vozila Berlingo predstavlja nov mejnik v slovenski spletni oglaševalski industriji, Citroen Slovenija pa se je z njo uvrstil med naprednejše slovenske oglaševalce, ki pri svojih marketinških aktivostih posegajo po sodobnih in cenovno učinkovitih oglaševalskih kanalih. »Z rezultati akcije smo zadovoljni. Spletne aktivnosti so za nas pomemben način krepitve blagovne znamke in orodje pospeševanja prodaje, saj raziskave kažejo, da okoli 60% vseh kupcev novih avtomobilov opravi prednakupne aktivnosti na Internetu« je povedal Aleš Brus, direktor marketinga v podjetju Citroen Slovenija. Tovrstne napredne oblike spletnega oglaševanja v svetu v zadnjem času uporablja vedno več predvsem tradicionalnih oglaševalcev v vseh panogah, saj prinašajo učinke, kot jih poznamo pri televizijskem oglaševanju, a za ugodnejšo ceno. Novi multimedijski oglaševalski formati so namenjeni utrjevanju prepoznavnosti blagovne znamke in omogočajo produkcijo visoko kakovostnih oglaševalskih vsebin brez omejitev pri kreativi, oglaševalcu pa zagotavljajo visoko odzivnost na sporočilo ter dejanski ogled oglasa.

»Citroenov multimedijski oglas, ki smo ga zasnovali in razvili v agenciji Sonce.net, je bil izdelan v skladu s standardiziranimi predlogami za izdelavo in serviranje digitalnih multimedijskih vsebin platforme Media iPROM, to pa zagotavlja enostavno distribucijo oglasa, izdelanega na enotni osnovi, na različne spletne medije,« je povedal Tomo Glažar, direktor marketinga v podjetju Sonce.net.

Lebdeči oziroma tako imenovani »out of banner« spletni oglas je bil obiskovalcem medijev Najdi.si ter Finance-on.net viden v spodnjem delu zaslona, vsebina pa se je pomikala z leve proti desni strani in ni bila povezana z oglasnim prostorom, namenjenim klasičnim spletnim oglasom.

Po zadnjih raziskavah Cati WWW monitor mesečno v Sloveniji uporablja internet že skoraj 600.000 uporabnikov, pri čemer se slovensko internetno občinstvo ne razlikuje več bistveno od splošnega slovenskega občinstva. Z ustrenim spletnim medijskim načrtom tako lahko oglaševalci skoraj vse te uporabnike dosežejo že v enem mesecu, glede na zadnje raziskave ter dogodke s področja spletnega oglaševanja v Sloveniji pa ta oblika tržnega kumuniciranja tudi pri nas dobiva pomembno vlogo v medijskem spletu.

Ogled oglasa:

  • Najdi.si (ogled oglasa)
  • Finance-on.net (ogled oglasa)

    Dodatne informacije:

    Dejan Struna, vodja marketinga
    Naslov: iPROM d.o.o.
    Ivice Pirjevčeve 16
    1000 Ljubljana
    Tel.: 01/ 51 10 784
    Faks: 01/ 51 10 783
    E-pošta: dejan@iprom.si
    Spletna stran: www.mediaiprom.com

    Aleš Brus, direktor marketinga
    Naslov: Citroen Slovenija d.o.o.
    Ulica 15. maja 18
    6000 Koper – Capodistria
    Tel.: 05/66 81 279
    Fax: 05/63 95 753
    E-pošta: ales.brus@citroen.si
    Spletna stran: www.citroen.si

    Tomo Glažar; vodja marketinga
    Naslov: SONCE.NET d.o.o.
    Teslova 30
    1001 Ljubljana
    Tel: 01/ 47 76 620
    E-pošta: info@sonce.net
    Spletna stran: www.sonce.net

    Črt Jakhel, urednik internetne izdaje
    Časnik Finance d.o.o.
    Tel.: 01/30 91 518
    E-pošta: admin@finance-on.net
    Spletna stran: www.finance-on.net

    Primož Žižek, vodja marketinga in prodaje
    Naslov: c/o Noviforum d.o.o.
    Stegne 31
    1000 Ljubljana
    Tel.: 01/ 50 08 525
    E-pošta: press@najdi.si
    Spletna stran: www.najdi.si

     

 

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje