Z več kot 50 različnimi oglasnimi formati lahko oglaševalci ustvarjajo akcije z izjemnim potencialom, ki z rezultati resnično izstopajo. Naročnikom je na voljo možnost izgradnje zasebnega podatkovnega silosa – naročnikov Private DMP, zasebno podatkovno skladišče z lastnimi podatki, pridobljenimi s predhodnimi oglaševalskimi aktivnostmi, ki omogoča tudi integracijo podatkov iz drugih virov. Oglaševalcem se s tem odpirajo napredne možnosti za nagovarjanje in segmentacijo občinstva, kar omogoča boljše ciljanje in optimizacijo učinkovitosti trženjskih aktivnosti.
iPROMova napredna oglaševalska tehnologije nudi več kot le osnovne demografske možnosti ciljanja in omogoča ustvarjanje občinstev po meri s posebnimi parametri, vključuje pa tudi možnosti ponovnega ciljanja ter kontekstualno prilagajanje oglasov glede na vedenje uporabnikov v realnem času. Z izkoriščanjem potenciala umetne inteligence tržnikom omogoča doseganje izjemnih oglaševalskih rezultatov ter optimizacijo donosnosti naložb v zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih.
PRENESI PREZENTACIJO