Ko se različni elementi oglasa v realnem času združujejo v oglasno kreativo.
Predstavljamo vam rešitev za obdelavo in uporabo velikih količin podatkov: iPROM Real-time Creative, ki zagotavlja avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pridobljenih podatkov o vedenjskih vzorcih uporabnikov digitalnih medijev. Rešitev vam zagotavlja bolj natančno ciljanje ciljnih občinstev, ki jih lahko na podlagi vedenja in drugih znanih parametrov odslej nagovarjate s temu prilagojenimi oglasnimi sporočili.
iPROM Real-time Creative zagotavlja avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ v realnem času na podlagi pridobljenih podatkov o vedenju uporabnika in v kombinaciji z vnaprej določenimi parametri, kot so faza nakupnega procesa, v kateri se posameznik nahaja, geolokacija, vreme, menjalni tečaji, čas v dnevu in tednu, kontekst obiskane spletne strani ter drugi razpoložljivi parametri. Programska oprema iPROM Real-time Creative podpira tako grafične kot tudi besedilne elemente in zagotavlja realnočasovno izdelavo posamezniku prilagojenih oglasnih sporočil.
Distribucijo oglasov ustreznemu občinstvu zagotavljamo v povezavi s preizkušeno tehnologijo iPROM AdServer. Jedro nove tehnološke rešitve predstavlja uporaba podatkov, ki so dostopni prek naše platforme za upravljanje podatkov (iPROM DMP). V iPROM-u obravnavamo anonimizirane podatke o vedenjskih vzorcih uporabnikov v skladu z najvišjimi standardi varovanja zasebnosti, uporabnike digitalnih medijev pa z novo rešitvijo dosegamo ciljano s kombinacijo obdelanih podatkov in sorodnih vedenjskih vzorcev.