Deli

Poletni semester iPROM Akademije je zaključen. Preko 100 udeležencev iz več kot 60 podjetij je prisluhnilo različnim priznanim strokovnjakom s področja spletnega oglaševanja in digitalnega komuniciranja. Akademija je v prvi vrsti namenjena vodilnim kadrom v podjetjih – direktorjem, vodjem trženja in marketinga ter vodjem digitalnega komuniciranja –, saj želi iPROM z njo povezovati tuje in slovensko znanje na področju komuniciranja in trženja z uporabo digitalnih medijev.

Več kot 100 udeležencev iz več kot 60 podjetij
V poletnem semestru, ki je potekal v sedmih zaporednih tednih in se ga je udeležilo preko 100 udeležencev iz več kot 60 slovenskih podjetij, so svoje znanje in izkušnje s področja digitalnega komuniciranja in spletnega oglaševanja posredovali priznani slovenski strokovnjaki – Boris Kozlevčar iz JK Skupine, Uroš Okorn iz družbe Dominatus, Urša Podobnik, Matjaž Butara in Rok Hrastnik iz podjetja iPROM, Boštjan Zrimšek in Miha Ahačič iz Dima centra ter Sašo Palčič in Primož Jakin iz družbe Madwise CC.

Udeleženci poletnega dela iPROM Akademije so bili nad novostjo na področju izobraževanja in usposabljanja vodilnih kadrov na področju digitalnega komuniciranja navdušeni, njihov odziv je bil pozitiven in spodbuden.

Od osnov spletne analitike do iskalnega marketinga in direktnega trženja
Udeleženci so v času delavnic prisluhnili različnim temam, povezanim z digitalnim komuniciranjem, od osnov spletne analitike, internetnega prava, osnov organske optimizacije in iskalnega marketinga do direktnega trženja in vse bolj priljubljenih družabnih omrežij. Vsem delavnicam pa je bilo skupno to, da so lahko poslušalci tudi na praktičnih primerih preizkusili teorijo. Na spletnem mestu iPROM Akademija blog se nahajajo zapisi predavateljev, utrinki s srečanj pa so na voljo tukaj.

Nadaljevanje spet jeseni
iPROM Akademija se bo s tokratnimi in novimi predavatelji ter številnimi novimi in nadgrajenimi temami nadaljevala jeseni, predvidoma v začetku septembra. Vsebine, s katerimi se bodo srečali udeleženci, vključujejo med drugim pogled na marketinško strategijo s finančnega vidika, spletno analitiko, merjenje učinkov spletnega oglaševanja, internetno pravo, Google AdWords kot prodajni kanal, primere dobre prakse digitalnega nastopa posameznih podjetij, medijsko načrtovanje za naročnike, kaj od klasične prodaje deluje tudi na internetu, predstavitve zanimivih digitalnih oglaševalskih akcij, družabna omrežja in mnoge druge teme. Končen razpored tem in predavateljev bo na voljo po 15. avgustu na tej povezavi.


Nekaj izjav udeležencev

Uaauuu, nekaj novega! Brezplačna delavnica v galaksiji naročniškoagencijskega odnosa, kjer je do sedaj veljalo »there is no free lunch«…!!! Gre za nov poslovni model ali samo za pozitivno posledico gospodarske krize, ki zahteva nove, alternativne in kreativne pristope?? Vsekakor je »noga postavljena med vrata« oz. odnos med naročnikom in agencijo se je začel graditi. Predavanje od Roka ponovno z obilo energije in strasti, vsebina pa zapomljiva, ažurna…..nekaj, kar ti da misliti!

Igor Fürst, Vodja programa, Žito d.d.
“Na delavnici Praktični uvod v spletno analitiko sem dobila veliko praktičnih nasvetov, kako izboljšati oz. optimizirati spletno stran, na kaj vse moramo biti pri analizi podatkov pozorni in kako pridobljene podatke uporabimo za izboljšanje spletne strani. Novo znanje mi bo pri mojem delu zelo koristilo tako da, Urša hvala za izčrpno predavanje.”

Petra Čimžar, Organizator marketinga, Izi mobil d.d.

“Pohvalno za iPROM, da se je odločil za organizacijo delavnic, saj bolj izobraženi naročniki omogočajo bolj kakovostno sodelovanje. Prva delavnica o spletni analitiki je uspešno prebila led, zato pa ponuja še veliko možnosti za izboljšave, saj bi glede na obsežnost tematike potrebovali cel dan, in pa možnost praktične analize na primeru lastne spletne strani.”

Zala Grilc, Svetovalka za marketing in odnose z javnostmi, KD Skladi d.o.o.

“Delavnica mi je bila na splošno zelo všeč. Kljub temu, da se pri naši specifiki dela veliko ukvarjamo z varstvom os. podatkov in sodelujemo z našo IP, sem vseeno izvedela par zelo uporabnih rešitev in napotkov. Primeri iz prakse so na vsakršnem seminarju zelo dobrodošli in veliko zanimivejši kot teorija. Poleg tega se jih je lažje zapomniti. Delavnica bi lahko bila (naslednjič?) načrtovano daljša, glede na to da je bilo jasno vidno, da predavatelj lahko poda veliko informacij in da smo tudi poslušalci zelo zainteresirani.”

Tina Sračnjek, Vodja projektov, Razvoj IS in e-poslovanja, STO

“G. Boris Kozlevčar je zelo dobro predstavil pravne vidike različnih področij internetnega marketinga. Z odgovori na vprašanja in konkretnimi primeri je pomagal rešiti marsikatero dilemo, kaj je prav, kaj absolutno ni prav in kje so še »siva področja«, ki se bodo uredila z novo zakonodajo. V celoti odlično porabljene ure na IPROM Akademiji.”

Martin Bajc, univ. dipl. ing., Vodja marketing, Konstrukcije Schwarzmann d.o.o.

“Na delavnici je bilo super. Kljub temu, da sama nisem neposredno vpletena v pravne teme v našem podjetju, se z delom na družabnih medijih pogosto srečujem s polemikami osebnih podatkov, splošnih pogojev…Že sam opis predavanja mi je bil zelo zanimiv, predavatelj pa se je odrezal odlično, podal veliko praktičnih primerov in pravne vidike predstavil na presenetljivo zanimiv način. Čeprav je vse skupaj trajalo 3 ure, ni niti za trenutek izgubil moje pozornosti, tako da vse pohvale – tako vam za organizacijo brezplačnih delavnic kot za izbiro predavatelja.”

Ana Plut, Specialist za družabne medije, Si.mobil d.d.

“Super delavnica! Izpostavljam besedo delavnica, ker se je Boris res potrudil, da je vsak udeleženec odnesel kar največ od teme, ki je, verjamem, za marsikaterega trn v peti poslovanja. Večina udeležencev je bila res aktivno vpletena z vprašanji ali svojimi izkušnjami, Boris pa je, med konstruktivnimi pogovori in predstavitvami dobrih praks iz realnega sveta, spretno krmaril delavnico tako, da so bile po koncu vse glave polne uporabnih informacij o tem, kje se lahko največkrat zatakne pri poslovanju v internetnih vodah. Se pa že veselim Borisove poglobljene delavnice o novi Cookie zakonodaji. Poleg tega pa seveda zahvala iPROM-u za organizacijo in domače počutje. Se vidimo!”

Žiga Magjar, Internetni vodja projekta TopShop, Studio Moderna d.o.o.

“Na seminarju je bilo nazorno prikazano, kaj so osnove SEO oglaševanja in na kakšen princip SEO oglaševanje sploh deluje. Zdi se mi, da je bil seminar uporaben predvsem za tiste, ki se intenzivneje ukvarjajo s SEO oglaševanjem. Zame je bil nekoliko preveč tehnične narave.”

Polona Železnik, Studio Moderna d.o.o.

“Super delavnice pripravljate. Vsekakor se udeležim še kakšne.”

Sašo Palčič, soustanovitelj in skrbnik naročnikov, MadwiseCC

“Na delavnici o iskalnem marketingu sem na zanimiv način dobila vpogled v ta segment trženja ter prodaje. Definitivno je bil najbolj poučen in zabaven praktičen del – delo po skupinah, kjer smo oblikovali svoje akcije in oglase zanje.”

Saša Gnezda, Vodja projektov in programov, Planet GV, d.o.o.

“Zanimivo, jedrnato in predvsem uporabno. Pohvalno je tudi dejstvo, da ste nas »prisilili« novo znanje takoj uporabiti na praktičnem primeru, s čimer je učinek novo pridobljenega znanja še dvakrat večji od tistega, ki ostane po klasičnem predavanju.”

Mojca Balanč, Vodja marketinga, Avtohiša Real, d.o.o.

“Navedena poldnevna delavnica je bila odlična, ker je na intenziven in hiter način omogočila vpogled v bistvo ter naredila zelo kompleksno temo enostavno in razumljivo. Pohvale tudi predavatelju Matjažu Butari – podal je odgovore na vsa vprašanja. Najboljši del je vsekakor praktična delavnica, saj na koncu samo še utrdi teorijo v praksi oziroma razjasni zadnja morebitna vprašanja.”

Aleksandra Brank, Direktorica marketinga, Bisnode, d.o.o.

“Rok Hrastnik je odličen predavatelj, ki s primeri nazorno pokaže, kako se poslovni modeli zaradi interneta spreminjajo in da so prav zares vsa spletna mesta ‘pokvarjena’. Na delavnici sem dobila nove ideje, kaj še lahko izboljšamo na naši spletni strani – sedaj je to treba uresničiti v praksi.”

Mirjam Kurent, koordinatorica prevajanja, LINGULA d.o.o.

“S svojo Akademijo iProm definitivno orje ledino v slovenskem prostoru. Končno dobra praksa iz tujine, kjer strokovnjaki izobražujejo svoje naročnike. In to brez kakršnegakoli pritiska in prodajanja “iz odra”. Zgolj vsebina. Konkretno me je pri delavnici o direktnem marketingu navdušila zmes teorije, ki je bila potem prikazana skozi praktične primere. Še več, skupaj s predavateljema iz Dima Centra smo vseskozi delali kar “live case”, od česar odneseš še največ. Priporočam!”

Gregor Koprivnik, direktor, Licila.si

“Izvrstna delavnica! Dobra družba, veliko znanj, zdaj nam manjka le še vaja.”

Anja Hribar, Marketing koorinator, Monsadria d.o.o.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja