TERMIN
11. junij 2021
TRAJANJE
10:00–11:00
LOKACIJA
Zoom
CENA
Brezplačno
Predstavitev izsledkov raziskave o potrošnji medijskih vsebin v Sloveniji.
Udeležba na dogodku je brezplačna. Prijave so mogoče do srede, 9. junija 2021.
Pridružite se nam in pridobite natančnejši vpogled v medijske navade slovenskih potrošnikov.
Zakaj se prijaviti na webinar:
Maja Gorjanc, svetovalka za komuniciranje in marketing v iPROMu, in Matjaž Robinšak, partner v družbi Valicon, vam bosta podrobneje predstavila ključne izsledke raziskave o medijski potrošnji v Sloveniji.
V prvem delu webinarja se bosta predavatelja osredotočila na predstavitev penetracije naprav, dosegov medijskih aktivnosti in večpredstavnostno potrošnjo. V drugem delu webinarja pa bo poudarek na uporabi družbenih medijev, orodij za klepet in aplikacij.
Predavatelja
Maja Gorjanc
Svetovalka za komuniciranje in marketing, iPROM
VEČ O PREDAVATELJICI
Maja Gorjanc deluje kot samostojna svetovalka na področju komuniciranja in marketinga. Z iPROMom zadnja leta sodeluje pri razvoju strategij blagovnih znamk, pripravi zahtevnejših komunikacijskih in trženjskih strategij ter pri organizaciji dogodkov in raziskav. Pred tem je opravljala funkcijo direktorice korporativnega komuniciranja in marketinga. V letu 2020 se je pridružila skupini Chief Reinvention Officer pod vodstvom dr. Nadye Zhexembayeve. Svoje znanje prenaša naprej tako na naročnike kot tudi na študente kot visokošolska predavateljica na fakulteti Doba.
Matjaž Robinšak
Partner, Valicon
VEČ O PREDAVATELJU
Matjaž Robinšak je direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon. Je specialist za področje storitvenega sektorja in področje informacijsko-komunikacijskih tehnologij, vendar njegov spekter aktivnosti zajema tudi druge industrije. Ukvarja se predvsem s celostno podporo pri oblikovanju trženjskih strategij ter svetovanjem. S podporo trženjskim in prodajnim oddelkom svojih naročnikov je deloval tako na trgih bivše Jugoslavije kot tudi na trgih vzhodne Evrope in Ruske Federacije. Danes je na poziciji direktorja raziskav in je zadolžen za nekaj večjih naročnikov ter neposredno vpleten v razvoj novih rešitev in znanja na Valiconu.