KDAJ
29. marec 2019
9:00 – 14:00
KJE
Four Points by Sheraton
Ljubljana Mons
Opis dogodka
Počasi mineva eno leto, odkar je v veljavo stopila uredba EU o varstvu osebnih podatkov (GDPR), ki bo v letošnjem letu dobila svoje temelje tudi z novim Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), do konca leta pa naj bi bila sprejeta tudi nova evropska regulativa o »ePrivacy«.
Kakšne omejitve nova zakonodaja zapoveduje podjetjem, kako lahko podjetja zbirajo podatke o svojih kupcih ter zakaj je z vidika digitalnega oglaševanja in komuniciranja to tako pomembno, bodo na izobraževalnem dogodku iPROM Akademija predstavili strokovnjaki iz različnih panog.
Dogodek bo odgovoril na naslednja vprašanja:
- Zakaj govorimo, da podatki podjetjem danes prinašajo konkurenčne prednosti in kakšno vlogo ima pri tem umetna inteligenca?
- Kaj prinašata novi zakon ZVOP-2 in pričakovana uredba o e-zasebnosti na področju digitalnega komuniciranja?
- Kaj moramo nujno vedeti o predpisih, ki bodo oblikovali digitalno okolje v 2019?
- Kako zagotoviti pravno skladnost na področju digitalnega oglaševanja v vse bolj kompleksnem svetu predpisov?
- Kako vam lahko lastni podatki o vaših kupcih pomagajo pri boljšem digitalnem komuniciranju?
- Kako lahko zbirate in obdelujete podatke o svojih kupcih za potrebe boljšega poslovnega odločanja?
Program
Registracija gostov
Uvodni pozdrav gostov
Umetna inteligenca, profiliranje in vplivanje na družbo
Mitja Jermol, IJS
PREBERI VEČ
Novi izzivi digitalnega prava: (r)evolucija digitalnega oglaševanja? – 1. del
Jaka Repanšek, RePublis
PREBERI VEČ
Digitalnemu oglaševanju in poslovanju nasploh se obeta pomemben mejnik, saj je v pripravi nova uredba s področja e-zasebnosti (ePrivacy Regulation), katere sprejem pričakujemo v letošnjem letu. Pred vrati je tudi nova evropska direktiva na področju avtorskih pravic. Kako bomo v EU preoblikovali digitalno okolje, kaj moramo vedeti o splošnih načelih »digitalnega« prava, kako daleč smo z novo evropsko direktivo na področju avtorskih pravic in kaj moramo vedeti o hitro spreminjajočem se regulatornem okviru našega (digitalnega) poslovnega okolja?
Odmor za kavo
Novi izzivi digitalnega prava: (r)evolucija digitalnega oglaševanja? – 2. del
Jaka Repanšek, RePublis
PREBERI VEČ
Leto 2018 je zaznamovala uredba GDPR, ki bo v letošnjem letu dobila svoje (slovensko) nadaljevanje s pričakovanim sprejemom novega Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Čas je, da pogledamo onkraj »prehodnih obdobij« in pošteno zavihamo rokave.
iPROMove rešitve za zakonsko skladnost uporabe podatkov
Igor Mali, iPROM
PREBERI VEČ
Pametna uporaba podatkov = novo bogastvo
Matjaž Robinšak, Valicon
PREBERI VEČ
Z »data-driven« oglaševanjem do boljših rezultatov.
Primer iz prakse: Argeta povečala prodajo zelenjavnih namazov za petkrat
Miloš Suša, iPROM
PREBERI VEČ
Kosilo in druženje
Govorci
Mitja Jermol
IJS
VEČ O GOVORCU
Mitja Jermol je vodja UNESCO katedre o odprtih tehnologijah za prosto dostopne izobraževalne vire in odprto učenje ter vodja Centra za prenos znanj iz informacijskih tehnologij na Institutu Jožef Stefan. Raziskovalno se ukvarja z aplikacijami umetne inteligence na področja poslovne inteligence, personalizacije učenja, pametnih mest in tovarn prihodnosti. Aktivno sodeluje v več kot 20 evropskih raziskovalnih projektih H2020, OP7 in OP6. Skupaj s predstavniki izobraževalnih inštitucij je v Sloveniji vzpostavil nacionalno pobudo za odprto izobraževanje Opening Up Slovenia. Je tudi eden od sedmih direktorjev fundacije Knowledge4All s sedežem v Londonu ter aktiven član organizacij European Complex System Society, Open Education Consortium, Opencast in European current research information systems (CRIS).
Jaka Repanšek
RePublis Consulting
VEČ O GOVORCU
Jaka Repanšek je ustanovitelj svetovalne družbe RePublis. V medijskih, oglaševalskih, tehnoloških in internetnih podjetij je aktiven od leta 1996, z družbo iPROM pa sodeluje od njenega začetka. V Sloveniji je prepoznan kot eden vodilnih strokovnjakov za medijsko, oglaševalsko in digitalno pravo ter management komunikacijskih podjetij in organizacij. Diplomiral je na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, specialistični podiplomski študij evropskega prava pa je opravil na skupnem programu Univerze v Cambridgeu in Pravne fakultete v Ljubljani ter zaključil tudi dve-letni podiplomski študij MBA na University of Kansas v ZDA (CIMBA). Repanšek je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj, visokošolski učitelj (višji predavatelj) ter reden gost na številnih konferencah in seminarjih v Sloveniji in tujini.
Igor Mali
Operativni direktor, iPROM
VEČ O GOVORCU
Igor Mali je operativni direktor v digitalni agenciji iPROM, kjer se osredotoča na sistematizacijo poslovnih in operativnih procesov ter skrbi za pravno skladnost poslovanja družbe. Pred nastopom nove funkcije je bil kot vodja področja za svetovanje zadolžen za celostno podporo pri uvajanju digitalnega trženja v poslovne procese. Kot direktor prodaje za internet je bil v podjetju Central Media kot direktor prodaje za internet odgovoren za sedem trgov. Sodeloval je z regionalnimi naročniki, strateško vodil prodajo in prodajne ekipe ter skrbel za razvoj in implementacijo tehničnih rešitev na področju trženja medijskega prostora na spletu. Strokovne izkušnje je pridobival še v podjetjih Najdi.si, Httpool in Domenca, kjer je soustvarjal tudi enega prvih sistemov za trženje oglasnega prostora na slovenskem spletu.
Matjaž Robinšak
Partner, Valicon
VEČ O GOVORCU
Matjaž Robinšak je direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon. Je specialist za področje storitvenega sektorja in področje informacijsko-komunikacijskih tehnologij, vendar njegov spekter aktivnosti zajema tudi druge industrije. Ukvarja se predvsem s celostno podporo pri oblikovanju trženjskih strategij ter svetovanjem. Družbi Valicon (takrat še CATI) se je pridružil leta 2002. S podporo trženjskim in prodajnim oddelkom svojih naročnikov je deloval tako na trgih bivše Jugoslavije kot tudi na trgih vzhodne Evrope in Ruske Federacije. Danes je Matjaž na poziciji direktorja raziskav in je zadolžen za nekaj večjih naročnikov ter neposredno vpleten v razvoj novih rešitev in znanja na Valiconu.
Miloš Suša
Vodja spletnih medijskih specialistov, iPROM
VEČ O GOVORCU
Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, v digitalni agenciji iPROM skrbi za ključne domače in tuje naročnike, za katere je v svojih 8 letih dela pripravil številne uspešne primere medijske strategij in zakupa digitalnih medijev. Pri delu se drži svoje mantre, da se je »najpomembneje postaviti v čevlje kupcev in v teh čevljih prehoditi kilometer«. Svoje strokovno znanje nenehno nadgrajuje, hkrati pa ga prenaša tako na naročnike, s katerimi sodeluje, kot tudi na širšo javnost kot predavatelj na marketinških seminarjih in konferencah.