Deli

TERMIN

TERMIN

22. oktober 2020

TRAJANJE

TRAJANJE

10:00–11:00

LOKACIJA

LOKACIJA

Zoom

CENA

CENA

Brezplačno

Oktobra bomo iPROM Akademijo prvič izvedli virtualno!

Pridružite se nam 22. oktobra 2020 med 10:00 in 11:00.

V sklopu iPROM Akademije, tokrat v obliki webinarja, vam bomo predstavili najnovejše izsledke raziskave o nakupni poti slovenskega potrošnika v kategorijah počitnice, krediti in telekomunikacije, ki smo jo v iPROMu izvedli v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon.

xlogo_valicon.png.pagespeed.ic.FmPfpv9uAi           iprom-logo

PRIJAVA NA DOGODEK

Zakaj se prijaviti na webinar:

iPROM Akademija

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, in Matjaž Robinšak, partner v raziskovalni hiši Valicon, vam bosta podrobneje predstavila:

  • posebnosti potrošnje v posamezni kategoriji,
  • pomen digitalnih kanalov v različnih nakupnih fazah in
  • kako lahko potrošnika danes prestrežemo v trenutku, ki najbolj vpliva na nakupno odločitev.

Predavatelji

Leon Brenčič

Leon Brenčič

Direktor odnosov z naročniki, iPROM

VEČ O PREDAVATELJU

Leon Brenčič vodi večje domače in tuje blagovne znamke v procesu pospešene digitalne transformacije in jim z dolgoletnimi izkušnjami s področja digitalnega komuniciranja strateško svetuje pri uvajanju digitalnega oglaševanja v marketinške strategije. Leon sodeluje tudi pri razvoju inovativnih rešitev digitalnega komuniciranja, novih produktov in pri pripravi interaktivnih formatov za nastop v digitalnih medijih. Je eden vodilnih strokovnjakov na področju digitalnega marketinga, ki svoja znanja in izkušnje že vrsto let deli kot predavatelj na različnih marketinških dogodkih.

Matjaž Robinšak

Matjaž Robinšak

Partner, Valicon

VEČ O PREDAVATELJU

Matjaž Robinšak je direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon. Je specialist za področje storitvenega sektorja in področje informacijsko-komunikacijskih tehnologij, vendar njegov spekter aktivnosti zajema tudi druge industrije. Ukvarja se predvsem s celostno podporo pri oblikovanju trženjskih strategij ter svetovanjem. S podporo trženjskim in prodajnim oddelkom svojih naročnikov je deloval tako na trgih bivše Jugoslavije kot tudi na trgih vzhodne Evrope in Ruske Federacije. Danes je na poziciji direktorja raziskav in je zadolžen za nekaj večjih naročnikov ter neposredno vpleten v razvoj novih rešitev in znanja na Valiconu.

Za prijavo, prosimo, izpolnite obrazec:

iPROM Akademija bo potekala preko Zooma, spletno povezavo za dostop boste prejeli na dan dogodka po elektronski pošti. Vabljeni, da se nam pridružite!

  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene. Podatki se hranijo še 3 mesece po izvedbi dogodka.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Se želite naročiti na Spletno patrolo, naše e-novice z aktualnimi novostmi iz iPROMa in najnovejšimi trendi digitalnega oglaševanja?

  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Deli