TERMIN
21. junij 2022
TRAJANJE
10:00–11:00
LOKACIJA
Zoom
CENA
Brezplačno
Predstavitev izsledkov raziskave iPROMa in Valicona Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v 2022.
Udeležba na dogodku je brezplačna. Prijave so mogoče do ponedeljka, 20. junija 2022.
Pridružite se nam in pridobite natančnejši vpogled v trende in naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji.
Zakaj se prijaviti na webinar:
Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, in Matjaž Robinšak, partner v družbi Valicon, vam bosta podrobneje predstavila ključne izsledke raziskave ter ponudila natančen vpogled v razrez medijskega kolača za digitalno oglaševanje v 2022, uporabo različnih oblik digitalnega oglaševanja, naložbe po posameznih panogah ter uporabo oglaševalske in marketinške tehnologije.
Raziskavo sta družbi izvedli letos med februarjem in aprilom, v njej pa je sodelovalo 194 slovenskih odločevalcev na področju oglaševanja in trženja. Letos bodo v Sloveniji naložbe v digitalno oglaševanje višje za 15 odstotkov, zakup prostora v digitalnih medijih pa bo zrastel za 14 odstotkov. Posamezen oglaševalec bo v povprečju za digitalno oglaševanje v letu 2022 namenil že skoraj 550 tisoč evrov.
Predavatelja
Leon Brenčič
Direktor odnosov z naročniki, iPROM
VEČ O PREDAVATELJU
Leon Brenčič v družbi iPROM vodi večje domače in tuje blagovne znamke v procesu pospešene digitalne preobrazbe in jim z dolgoletnimi izkušnjami s področja digitalnega komuniciranja strateško svetuje pri uvajanju digitalnega oglaševanja v marketinške strategije. Je digitalni navdušenec in eden vodilnih strokovnjakov na področju digitalnega marketinga v Sloveniji, ki svoja znanja in izkušnje redno prenaša na naročnike.
Matjaž Robinšak
Direktor raziskav in partner, Valicon
VEČ O PREDAVATELJU
Matjaž Robinšak združuje svoje družboslovne korenine iz sociologije s tehničnimi znanji, kar zaradi multidisciplinarnosti v današnjem svetu predstavlja dobrodošlo vrlino. Svoje izkušnje je pridobival pri projektih in naročnikih iz različnih industrij, njegovo ključno področje pa ostaja storitveni sektor. Danes je v Valiconu odgovoren za področja finančne industrije, IKT, energetike in spletne trgovine, vodi pa tudi nekatera področja razvoja novih storitev in rešitev.