Deli

Ikona koledar - iPROM Akademija KDAJ

26. oktober 2023
9:00–12:00

Ikona lokacija pin - iPROM Akademija KJE

restavracija Magnet,
Šlandrova ulica 4 B, Ljubljana – Črnuče

Opis

V razvijajočem se digitalnem okolju, v katerem so zasebnost, preglednost in zaupanje bistvenega pomena, je sposobnost učinkovite uporabe prvoosebnih podatkov, zbranih neposredno od vašega občinstva, vse bolj pomembna. Tako za razumevanje obnašanja vaših kupcev kot tudi za bolj učinkovito ciljanje in doseganje vašega ciljnega občinstva. Predvsem pa za ohranjanje dolgoročne konkurenčne prednosti.

Vabimo vas na iPROM Akademijo, kjer vam bomo predstavili pomen in pravo vrednost prvoosebnih podatkov v oglaševanju in zakaj so oglasne akcije, izvedene z uporabo prvoosebnih podatkov, donosnejše.

V sklopu dogodka vam bomo premierno predstavili tudi rezultate aktualne raziskave iPROMa in Valicona o tem, kako se spreminja nakupna pot v kategorijah avtomobilizem, krediti, počitnice in zabavna elektronika. Spoznali boste tudi, kakšni so aktualni trendi tehnoloških značilnosti naprav uporabnikov spleta ter kako lahko vse te dragocene vpoglede učinkovito vključite v svoje trženjske strategije za leto 2024.

Program

8:30–9:00
Dobrodošlica s kavo
9:00–10:00

Predstavitev izsledkov aktualnih raziskav Nakupna pot slovenskega potrošnika 2023 in Tehnološke značilnosti naprav uporabnikov spleta v regiji

Matjaž Robinšak, partner in direktor projektov, Valicon in Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, iPROM

OPIS PREDAVANJA

iPROM in Valicon sta letos ponovno izvedla raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero sta preverila, kako se skozi leta spreminja nakupna pot v kategorijah avtomobilizem, krediti, počitnice in zabavna elektronika. iPROM pa je tradicionalno preveril tudi, kakšni so aktualni trendi tehnoloških značilnosti naprav uporabnikov spleta. Na predavanju bomo podali ključne ugotovitev obeh raziskav ter priporočila, kako vse te podatke učinkovito vključite v svoje trženjske strategije za leto 2024.

10:00–10:45

Zakaj so prvoosebni podatki danes neprecenljivi – zakup oglasnega prostora na osnovi prvoosebnih podatkov in primeri iz prakse

Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs in Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki, iPROM

OPIS PREDAVANJA

Prvoosebni podatki so gonilo prihodnosti oglaševanja, saj podjetjem omogočajo vpoglede v nakupne navade njihovih kupcev, trženje na osnovi nakupne namere, personalizirano oglaševanje in bolj natančno ciljanje lastnih občinstev. Zakup oglasnega prostora je na osnovi prvoosebnih podatkov v primerjavi z uporabo tretjeosebnih tudi bolj učinkovit.
V luči zaostrovanja regulative, ki ureja rabo digitalnih medijev in napoveduje ukinitev uporabe tretjeosebnih podatkov, so zato podjetja, ki gradijo lastne podatkovne baze za upravljanje občinstev, že danes uspešnejša in konkurenčnejša, kar dokazujejo tudi primeri iz prakse.

10:45–12:00
Brunch in druženje

Prijava

Prijava na dogodek ni več možna.

Deli