KDAJ
26. oktober 2023
9:00–12:00
KJE
restavracija Magnet,
Šlandrova ulica 4 B, Ljubljana – Črnuče
Opis
V razvijajočem se digitalnem okolju, v katerem so zasebnost, preglednost in zaupanje bistvenega pomena, je sposobnost učinkovite uporabe prvoosebnih podatkov, zbranih neposredno od vašega občinstva, vse bolj pomembna. Tako za razumevanje obnašanja vaših kupcev kot tudi za bolj učinkovito ciljanje in doseganje vašega ciljnega občinstva. Predvsem pa za ohranjanje dolgoročne konkurenčne prednosti.
Vabimo vas na iPROM Akademijo, kjer vam bomo predstavili pomen in pravo vrednost prvoosebnih podatkov v oglaševanju in zakaj so oglasne akcije, izvedene z uporabo prvoosebnih podatkov, donosnejše.
V sklopu dogodka vam bomo premierno predstavili tudi rezultate aktualne raziskave iPROMa in Valicona o tem, kako se spreminja nakupna pot v kategorijah avtomobilizem, krediti, počitnice in zabavna elektronika. Spoznali boste tudi, kakšni so aktualni trendi tehnoloških značilnosti naprav uporabnikov spleta ter kako lahko vse te dragocene vpoglede učinkovito vključite v svoje trženjske strategije za leto 2024.
Program
Predstavitev izsledkov aktualnih raziskav Nakupna pot slovenskega potrošnika 2023 in Tehnološke značilnosti naprav uporabnikov spleta v regiji
Matjaž Robinšak, partner in direktor projektov, Valicon in Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov, iPROM
OPIS PREDAVANJA
iPROM in Valicon sta letos ponovno izvedla raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero sta preverila, kako se skozi leta spreminja nakupna pot v kategorijah avtomobilizem, krediti, počitnice in zabavna elektronika. iPROM pa je tradicionalno preveril tudi, kakšni so aktualni trendi tehnoloških značilnosti naprav uporabnikov spleta. Na predavanju bomo podali ključne ugotovitev obeh raziskav ter priporočila, kako vse te podatke učinkovito vključite v svoje trženjske strategije za leto 2024.
Zakaj so prvoosebni podatki danes neprecenljivi – zakup oglasnega prostora na osnovi prvoosebnih podatkov in primeri iz prakse
Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs in Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki, iPROM
OPIS PREDAVANJA
Prvoosebni podatki so gonilo prihodnosti oglaševanja, saj podjetjem omogočajo vpoglede v nakupne navade njihovih kupcev, trženje na osnovi nakupne namere, personalizirano oglaševanje in bolj natančno ciljanje lastnih občinstev. Zakup oglasnega prostora je na osnovi prvoosebnih podatkov v primerjavi z uporabo tretjeosebnih tudi bolj učinkovit.
V luči zaostrovanja regulative, ki ureja rabo digitalnih medijev in napoveduje ukinitev uporabe tretjeosebnih podatkov, so zato podjetja, ki gradijo lastne podatkovne baze za upravljanje občinstev, že danes uspešnejša in konkurenčnejša, kar dokazujejo tudi primeri iz prakse.