Deli

Konzorcij partnerjev iPROM, Valicon in Ceneje.si je ob izteku leta 2021 izvedel raziskavo Shopper’s Mind 2021 o spletnih nakupnih navadah Slovencev, ki je pokazala, da so se slovenski kupci lani še intenzivneje zatekli k spletnemu nakupovanju.

 
 

Na webinarju Spletno nakupovanje v 2021 in pričakovanja v 2022 smo predstavili najpomembnejše trende v spletnem nakupovanju, ki jih je izrisala raziskava.

Vodja projekta in partner v raziskovalni hiši Valicon Matjaž Robinšak, direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič in direktor podjetja Ceneje.si David Čreslovnik so pojasnili, kaj je značilno za celotno spletno nakupno izkušnjo, v katerih kategorijah Slovenci najpogosteje nakupujemo na spletu, kako se odločamo o nakupu ter prek katerih naprav raziskujemo in nakupujemo. Dotaknili so se tudi o razvoja spletnega nakupovanja 3.0.

Več izveste v video posnetku webinarja.

Deli