KDAJ
2. september 2021
10:00–16:00
KJE
Orehov gaj
Ljubljana
Opis dogodka
Digitalni perpetuum mobile, ki ga na obzorju vidimo že več let, se je začel kotaliti in se v prihodnosti ne bo več ustavil. Aktualni trendi in razmere na trgu še pospešujejo proces digitalizacije podjetij. Potrošnik je še bolj povezan, digitalno pismen in aktiven uporabnik digitalnih medijev.
Katerih trendov na trgu ne smete spregledati? Kaj se lahko naučite od oglaševalcev, ki so izkoristili moč digitalnih medijev ter svoje komunikacijske strategije opremili z digitalnim oglaševanjem in digitalnimi tehnologijami? Zakaj se vam bodo naložbe v oglaševanje na digitalnih kanalih najbolj obrestovale in kako lahko oblikujete vrhunske strategije »digital first«?
Vse to in še več bomo razgrnili na svojem tradicionalnem dogodku iPROM Akademija, ki bo v četrtek, 2. septembra 2021, med 10. in 16. uro v Orehovem gaju v Ljubljani.
Program
Leon Brenčič in Maja Gorjanc, iPROM
Miloš Suša in Miha Rejc, iPROM
Anže Hribar, iPROM in Matjaž Robinšak, Valicon
Matjaž Robinšak, Valicon in Miloš Suša, iPROM
Igor Mali, iPROM
Moderira: Primož Hvala
Sodelujejo: Marija Pregelj, Generali Investments in Manca Šalehar, Wolt