Deli

TERMIN

TERMIN

24. april 2025

TRAJANJE

TRAJANJE

09:30–12:00

LOKACIJA

LOKACIJA

Hotel One66, Ljubljana

CENA

UDELEŽBA

z vabilom

Po daljšem premoru se vrača iPROM Akademija – dogodek, namenjen pregledu najnovejših usmeritev v digitalnem oglaševanju. Aktualna edicija bo osvetlila ključne trende, ki bodo v letu 2025 oblikovali konkurenčno prednost blagovnih znamk in določali hitrost razvoja panoge.

Premierno bomo predstavili izsledke raziskave Odnos slovenskih oglaševalcev do digitalnega oglaševanja v letu 2025, ki prinaša vpogled v ključne usmeritve naložb in deleže medijskih proračunov, namenjenih digitalnim kanalom po posameznih panogah.

V času vse večje digitalne povezanosti se tehnološko napredna podjetja vse bolj zavedajo strateške vrednosti lastnih, prvoosebnih podatkov kot osnove za učinkovito trženje in oglaševanje. Podjetja, ki teh pristopov še niso usvojila, ostajajo odvisna od velikih tehnoloških platform in izgubljajo stik s trendi.

Na dogodku bomo med drugim odgovorili na vprašanja, kako se spreminja digitalni medijski ekosistem v Sloveniji in po svetu, kakšna je vloga prvoosebnih podatkov in kako jih lahko podjetja zaščitijo, ter kakšen vpliv imajo napredne tehnologije in umetna inteligenca na prihodnost digitalnega oglaševanja.

Program

9:30–10:00
Dobrodošlica s kavo
10:00–10:30

Trendi v digitalnem oglaševanju 2025 – uvid v rezultate raziskave Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja

Matjaž Robinšak, partner in direktor projektov, Valicon

OPIS PREDAVANJA

iPROM in Valicon sta letos ponovno izvedla raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja, s katero sta preverila, kako razmišljajo slovenski oglaševalci, kam usmerjajo proračune in katere prakse postajajo del sodobne oglaševalske prakse. Na predavanju bomo podali ključne ugotovitve raziskave ter priporočila, kako se lahko podjetja pravočasno prilagodijo spremembam in izkoristijo priložnosti, ki jih ponuja digitalno okolje.

10:30–11:00

Pomen upravljanja z lastnimi podatki in prvoosebne strategije digitalnega oglaševanja – raziskava in ideje za podatkovno opolnomočenje podjetij

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki, iPROM in Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs

OPIS PREDAVANJA

Predavanje bo predstavilo ključne ugotovitve raziskave o zaščiti prvoosebnih podatkov in prehodu slovenskih podjetij na lastne podatkovne strategije v digitalnem oglaševanju. Poudarek bo na tem, kako podjetja z lastnimi podatki gradijo učinkovitejše, bolj transparentne in zakonsko skladne oglaševalske strategije ter dosegajo višjo stopnjo neodvisnosti pri zakupu medijskega prostora.

11:00–12:00
Sproščeno druženje ob pici in burgerjih

Svoja znanja in vpoglede bodo z vami delili:

Matjaž Robinšak

Matjaž Robinšak

Partner, Valicon

VEČ O PREDAVATELJU

Matjaž Robinšak je direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon. Je specialist za področje storitvenega sektorja in področje informacijsko-komunikacijskih tehnologij, vendar njegov spekter aktivnosti zajema tudi druge industrije. Ukvarja se predvsem s celostno podporo pri oblikovanju trženjskih strategij ter svetovanjem. S podporo trženjskim in prodajnim oddelkom svojih naročnikov je deloval tako na trgih bivše Jugoslavije kot tudi na trgih vzhodne Evrope in Ruske Federacije. Danes je na poziciji direktorja raziskav in je zadolžen za nekaj večjih naročnikov ter neposredno vpleten v razvoj novih rešitev in znanja na Valiconu.

Leon Brenčič

Leon Brenčič

Direktor odnosov z naročniki, iPROM

VEČ O PREDAVATELJU

Leon Brenčič vodi večje domače in tuje blagovne znamke v procesu pospešene digitalne transformacije in jim z dolgoletnimi izkušnjami s področja digitalnega komuniciranja strateško svetuje pri uvajanju digitalnega oglaševanja v marketinške strategije. Leon sodeluje tudi pri razvoju inovativnih rešitev digitalnega komuniciranja, novih produktov in pri pripravi interaktivnih formatov za nastop v digitalnih medijih. Je eden vodilnih strokovnjakov na področju digitalnega marketinga, ki svoja znanja in izkušnje že vrsto let deli kot predavatelj na različnih marketinških dogodkih.

Tomaž Tomšič

Tomaž Tomšič

iPROM Labs

VEČ O PREDAVATELJU

Tomaž Tomšič je strateški svetovalec in vodja enote iPROM Labs, kjer vodi razvoj in uvajanje naprednih tehnologij na področju digitalnega oglaševanja, umetne inteligence in podatkovne analitike. Njegovo delo vključuje raziskovanje ter razvoj aplikativnih modelov strojnega učenja in podatkovne znanosti z namenom optimizacije oglaševalskih strategij, avtomatizacije procesov ter izboljšanja personalizacije v digitalnem komuniciranju. V okviru iPROM Labs vodi zasnovo eksperimentalnih tehnoloških prototipov in usmerja prenos raziskovalnih dognanj v komercialno uporabo.

Prijave so zaprte.

Deli