TERMIN
24. april 2025
TRAJANJE
09:30–12:00
LOKACIJA
Hotel One66, Ljubljana
UDELEŽBA
z vabilom
Po daljšem premoru se vrača iPROM Akademija – dogodek, namenjen pregledu najnovejših usmeritev v digitalnem oglaševanju. Aktualna edicija bo osvetlila ključne trende, ki bodo v letu 2025 oblikovali konkurenčno prednost blagovnih znamk in določali hitrost razvoja panoge.
Premierno bomo predstavili izsledke raziskave Odnos slovenskih oglaševalcev do digitalnega oglaševanja v letu 2025, ki prinaša vpogled v ključne usmeritve naložb in deleže medijskih proračunov, namenjenih digitalnim kanalom po posameznih panogah.
V času vse večje digitalne povezanosti se tehnološko napredna podjetja vse bolj zavedajo strateške vrednosti lastnih, prvoosebnih podatkov kot osnove za učinkovito trženje in oglaševanje. Podjetja, ki teh pristopov še niso usvojila, ostajajo odvisna od velikih tehnoloških platform in izgubljajo stik s trendi.
Na dogodku bomo med drugim odgovorili na vprašanja, kako se spreminja digitalni medijski ekosistem v Sloveniji in po svetu, kakšna je vloga prvoosebnih podatkov in kako jih lahko podjetja zaščitijo, ter kakšen vpliv imajo napredne tehnologije in umetna inteligenca na prihodnost digitalnega oglaševanja.
Program
Trendi v digitalnem oglaševanju 2025 – uvid v rezultate raziskave Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja
Matjaž Robinšak, partner in direktor projektov, Valicon
OPIS PREDAVANJA
iPROM in Valicon sta letos ponovno izvedla raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja, s katero sta preverila, kako razmišljajo slovenski oglaševalci, kam usmerjajo proračune in katere prakse postajajo del sodobne oglaševalske prakse. Na predavanju bomo podali ključne ugotovitve raziskave ter priporočila, kako se lahko podjetja pravočasno prilagodijo spremembam in izkoristijo priložnosti, ki jih ponuja digitalno okolje.
Pomen upravljanja z lastnimi podatki in prvoosebne strategije digitalnega oglaševanja – raziskava in ideje za podatkovno opolnomočenje podjetij
Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki, iPROM in Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs
OPIS PREDAVANJA
Predavanje bo predstavilo ključne ugotovitve raziskave o zaščiti prvoosebnih podatkov in prehodu slovenskih podjetij na lastne podatkovne strategije v digitalnem oglaševanju. Poudarek bo na tem, kako podjetja z lastnimi podatki gradijo učinkovitejše, bolj transparentne in zakonsko skladne oglaševalske strategije ter dosegajo višjo stopnjo neodvisnosti pri zakupu medijskega prostora.
Svoja znanja in vpoglede bodo z vami delili:
Matjaž Robinšak
Partner, Valicon
VEČ O PREDAVATELJU
Matjaž Robinšak je direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon. Je specialist za področje storitvenega sektorja in področje informacijsko-komunikacijskih tehnologij, vendar njegov spekter aktivnosti zajema tudi druge industrije. Ukvarja se predvsem s celostno podporo pri oblikovanju trženjskih strategij ter svetovanjem. S podporo trženjskim in prodajnim oddelkom svojih naročnikov je deloval tako na trgih bivše Jugoslavije kot tudi na trgih vzhodne Evrope in Ruske Federacije. Danes je na poziciji direktorja raziskav in je zadolžen za nekaj večjih naročnikov ter neposredno vpleten v razvoj novih rešitev in znanja na Valiconu.
Leon Brenčič
Direktor odnosov z naročniki, iPROM
VEČ O PREDAVATELJU
Leon Brenčič vodi večje domače in tuje blagovne znamke v procesu pospešene digitalne transformacije in jim z dolgoletnimi izkušnjami s področja digitalnega komuniciranja strateško svetuje pri uvajanju digitalnega oglaševanja v marketinške strategije. Leon sodeluje tudi pri razvoju inovativnih rešitev digitalnega komuniciranja, novih produktov in pri pripravi interaktivnih formatov za nastop v digitalnih medijih. Je eden vodilnih strokovnjakov na področju digitalnega marketinga, ki svoja znanja in izkušnje že vrsto let deli kot predavatelj na različnih marketinških dogodkih.
Tomaž Tomšič
iPROM Labs
VEČ O PREDAVATELJU
Tomaž Tomšič je strateški svetovalec in vodja enote iPROM Labs, kjer vodi razvoj in uvajanje naprednih tehnologij na področju digitalnega oglaševanja, umetne inteligence in podatkovne analitike. Njegovo delo vključuje raziskovanje ter razvoj aplikativnih modelov strojnega učenja in podatkovne znanosti z namenom optimizacije oglaševalskih strategij, avtomatizacije procesov ter izboljšanja personalizacije v digitalnem komuniciranju. V okviru iPROM Labs vodi zasnovo eksperimentalnih tehnoloških prototipov in usmerja prenos raziskovalnih dognanj v komercialno uporabo.