LJUBLJANA, 11.4.2007 Nekdanji razvijalec programske opreme in organizator prvih slovenskih spletnih oglaševalskih akcij, podjetje iPROM, se je v osmih letih delovanja razvil v vodilnega izvedenca za izboljševanje poslovnih rezultatov s pomočjo digitalnega marketinga. Danes razpolaga z zbirkami podatkov z več kot 29 milijardami različnih diskretnih interakcij s potrošniki na spletu in neprecenljivo zbirko študij praktičnih primerov različnih oblik spletnega oglaševanja, kar predstavlja izredno dragoceno osnovo za načrtovanje in izvedbo vseh vrst oglaševalskih akcij. V prihodnosti nameravajo dati še večji poudarek razvoju programskih rešitev ter storitvam strateškega svetovanja.
Široko znanje in bogate izkušnje zagotavljajo iPROM-u status osrednjega ponudnika celovitih spletnih medijskih, svetovalnih in tehnoloških rešitev, zaradi česar sodeluje pri vseh večjih projektih v Sloveniji. Programske rešitve podjetja sodijo v sam vrh svetovne ponudbe, uporabljajo pa jih vodilni spletni mediji, oglaševalci in agencije. Med zadnjimi razvojnimi uspehi so ohranjevalnik zaslona, video ohranjevalnik zaslona in oglasni prevzem, pripravljajo pa tudi prvo spletno oglaševalsko akcijo z video oglasom In-stream.
»Podjetje vsa leta beleži konstantno rast,« je ob obletnici delovanja povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. »Razlog je tudi to, da naše rešitve temeljijo na konkretnih in dokazljivih rezultatih. Na področju digitalnega oglaševanja predstavljajo največjo vrednost izkušnje in znanje, prav te pa so ena največjih vrednot podjetja iPROM. V prihodnosti nameravamo kot nišni specialisti še večji poudarek dajali storitvam, povezanim s strateškim svetovanjem, in razvoju programskih rešitev za izvedbo ter nadzor spletnih oglaševalskih akcij.«
Zgodba o iPROM-u se prepleta z zgodbo o razvoju slovenske spletne oglaševalske panoge. Podjetje iPROM je namreč vpeljalo prve mednarodne industrijske standarde in razvilo vrsto programskih rešitev, s svojim strokovnim delom pa je za tisti čas novo obliko tržnega komuniciranja uspešno uvedlo v številna podjetja in organizacije. V osmih letih so izvedli več kot 2000 spletnih oglaševalskih akcij in zabeležili več kot 29 milijard interakcij z uporabniki slovenskega spleta.
iPROM je ledino slovenskega spletnega oglaševanja zaoral s prvo slovensko storitvijo za brezplačno izmenjavo spletnih oglasov. S sistemom za trgovanje z neprodanimi zmogljivostmi spletnih medijev so pred osmimi leti v slovenski spletni oglaševalski prostor utrli pot mednarodnim industrijskim standardom. Prvo standardizirano oglaševalsko akcijo je v Sloveniji izvedlo prav podjetje iPROM.
iPROM od samega začetka nastopa kot razvijalec programskih rešitev za podporo distribuciji spletnih oglasov in ciljanju ter nadzoru spletnih oglaševalskih akcij. Svojo pionirsko vlogo je podjetje pokazalo tudi pri oglaševanju z naprednimi spletnimi oglasi in s sistemom za nadzor ter ovrednotenje oglaševalskih akcij na spletu.
Z aktivnim sodelovanjem z raziskovalnimi hišami in neodvisnimi organizacijami je iPROM prispeval k oblikovanju in izvedbi prvih spletnih medijskih raziskav v Sloveniji. S svojim znanjem in izkušnjami pa je prispeval pomemben delež pri razvoju prvih strokovnih standardov na nacionalni ravni. iPROM je danes eno izmed štirih evropskih podjetij, ki v družbi vodilnih svetovnih družb sooblikuje standarde za spletno merjenje in poročanje o spletnih oglaševalskih akcijah.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.