Deli

Ljubljana, 23.1.2002 Podjetje iPROM je s prvim slovenskim spletnim oglaševalskim omrežjem CentralIPROM uspešno sodelovalo pri oglaševanju ankete RIS2001 (Raba interneta v Sloveniji). Med vsemi spletnimi mediji in oglaševalskimi omrežji,...

Ljubljana, 23.1.2002

Podjetje iPROM je s prvim slovenskim spletnim oglaševalskim omrežjem CentralIPROM uspešno sodelovalo pri oglaševanju ankete RIS2001 (Raba interneta v Sloveniji). Med vsemi spletnimi mediji in oglaševalskimi omrežji, ki so sodelovali pri oglaševanju ankete, je omrežje CentralIPROM omogočilo okoli 2,2 milijona prikazov oglasa ter izmed vseh spletnih medijev zagotovilo tudi največje število respondentov. Samostojni spletni mediji, sodelovalo jih je več kot 50 vključno z oglaševalskimi omrežji, so anketi RIS2001 v treh mesecih omogočili skupno okoli 10 milijonov prikazov spletnega oglasa (bannerja) oziroma vabila k anketi. Vsi omenjeni mediji so v akciji oglaševanja ankete RIS2001 sodelovali brezplačno.

»Spletna promocija ankete je bila ključnega pomena, saj je bila anketa zasnovana po načinu anketiranja s samoizbiro, kjer se respondent sam odloča za sodelovanje. Cilj kampanje je bil zbrati čim večje število respondentov na anketo. Tukaj pa se je pokazala moč in možnosti, ki jih ponujajo sodobne marketinške in tehnološke rešitve za vodenje spletnih oglaševalskih akcij na internetu,« je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. »Rezultati odziva na oglaševanje ankete RIS2001 so samo še dodatna potrditev uspešnosti in cenovne učinkovitosti modela internetnega oglaševanja, ki temelji na učinku,« je dodal Simon Cetin.

Cena za enega respondenta oziroma za eno izpolnjeno anketo
V obdobju dveh mesecev je bilo v omrežju CentralIPROM na anketo preusmerjenih 14.652 obiskovalcev (klikov), za kar je bilo potrebnih 2.264.821 prikazov oglasa. Pri modelu cene na klik bi bila cena za preusmerjenega obiskovalca (po veljavnem ceniku) 95,00 SIT. Vrednost celotne kampanje v omrežju CentralIPROM bi tako znašala 1.391.940,00 SIT, izračunana cena za enega respondenta na anketo pa 838,52 SIT.
V primeru, da bi oglaševanje obračunali po modelu CNO (cena na ogled/prikaz) po ceni 4,00 SIT za en prikaz oglasa, bi za dosego istega rezultata vrednost celotne kampanje znašala 9.059.284,00 SIT. Izračunana cena za enega respondenta pa bi v tem primeru dosegla 5.457,40 SIT.
Enostavna primerjava med obema osnovnima modeloma zaračunavanja spletnega oglaševanja je pokazala, da stroški pridobivanja novega respondenta z uporabo modela cene na klik (CNK) ne dosegajo niti 16 odstotkov stroškov podjetij, ki uporabljajo model cene za prikaz/ogled (CNO).


Več informacij o obiskanosti spletne ankete RIS2001:
http://www.ris.org/si/ris2001/20011119.html

 

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja