LJUBLJANA, 8.5.2006 iPROMovi naročniki so v prvih treh mesecih letošnjega leta oglaševanju s spletnimi oglasi namenili v povprečju za 150 odstotkov več sredstev kot v enakem obdobju lani. Povečanje proračunov...
LJUBLJANA, 8.5.2006 iPROMovi naročniki so v prvih treh mesecih letošnjega leta oglaševanju s spletnimi oglasi namenili v povprečju za 150 odstotkov več sredstev kot v enakem obdobju lani. Povečanje proračunov je predvsem posledica pozitivne izkušnje naročnikov in realizacije zastavljenih ciljev v preteklem letu. Premišljena in pravilna uporaba spletnega oglaševanja je za oglaševalce stroškovno učinkovita in predstavlja pomemben del medijskega spleta. V iPROMu ocenjujejo, da bo v letu 2007 delež spletnega oglaševanja v slovenskem oglaševalskem kolaču presegel mejo dveh odstotkov.
“Spletni oglaševalci se raje kot na statistikah temelječe načrte zakupa spletnih medijev vedno bolj osredotočajo na to, kaj želijo s spletnim oglaševanjem dejansko doseči,” je dejal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. “Praksa kaže, da z digitalizacijo medijske potrošnje razvoj programskih sistemov in razumevanje načinov, s katerimi je oglas avtomatično posredovan ciljnemu posamezniku, postaja edina realna možnost za uspešno izvedbo oglaševalske akcije na spletnih medijih.” iPROMova vizija temelji na razvoju in integraciji sistemov, ki zagotavljajo dvosmerno komunikacijo med tržniki in uporabniki digitalnih medijev. S tem lahko naročniki prepoznajo pravo vrednost digitalnega oglaševanja in ga tako argumentirano umeščajo v svoj medijski splet, kar je osnova za stabilen razvoj panoge.
iPROMove izkušnje kažejo, da sta ključna elementa za uspešno izvedbo oglaševalskih akcij v spletnih medijih specializirano znanje in prilagojena programska oprema. Ta omogoča spletno medijsko načrtovanje v realnem času, standardizirano distribucijo oglasov in kombinacijo najsodobnejših metod ciljanja. Poleg tega zagotavlja še standardiziran nadzor nad porabo sredstev ter samodejno optimizacijo spletnih oglaševalskih akcij v realnem času.
Slovenske spletne medije uporablja že več kot 860.000 uporabnikov interneta, njihovo število pa raste. Vedno več uporabnikov do spleta dostopa prek širokopasovnih povezav, kar vpliva tako na čas, ki ga temu mediju posvečajo, kot tudi na način in namen uporabe. Vse to pa vpliva na načine in možnosti oglaševanja s spletnimi oglasi. iPROM bo kot nišni specialist tudi v prihodnosti na osnovi izkušenj razvijal programsko opremo in ponujal storitve, s katerimi bodo njegovi naročniki lahko optimalno izkoriščali možnosti, ki jih digitalno oglaševanje ponuja.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.