Deli

iPROM je predstavil novo visokotehnološko rešitev iPROM OnSite za sugestivno prikazovanje spletnih oglasnih vsebin. Namenjena je upraviteljem korporativnih in produktnih spletnih mest, spletnim trgovcem in drugim podjetjem, ki želijo učinkoviteje monetizirati svoja spletna mesta. Podjetja, ki so v testnem obdobju uporabljala preizkusno različico iPROM OnSite, so z vidika prodaje in drugih konverzijskih ciljev pri svojih obiskovalcih dosegla v povprečju do 30 odstotkov boljše rezultate, nekatera pa celo več kot 100 odstotkov.

Nova visokotehnološka rešitev iPROM OnSite za sugestivno prikazovanje spletnih vsebin - iPROM Press

Nova rešitev, ki deluje na osnovi strojnega učenja in realno-časovne obdelave množice podatkov, predstavlja pametnega prodajnega pomočnika, ki vsakemu obiskovalcu spletnega mesta ponudi zanj najbolj prepričljivo dodatno usmeritev ali promocijsko ponudbo ter ga na ta način potisne globlje v nakupni proces.

iPROM z rešitvijo iPROM OnSite strateško cilja na nov segment kupcev tehnologij za podporo trženju in si s tem prizadeva za tesnejše sodelovanje s podjetji in z organizacijami tudi na ravni samih spletnih mest. iPROM-ova vizija je tehnologije za pospeševanje prodaje, ki so danes dostopne spletnim velikanom, kot je Amazon, približati širšemu krogu podjetij in organizacij.

98 odstotkov obiskovalcev spletno mesto zapusti brez nakupa ali konverzije

Povprečno 98 odstotkov obiskovalcev komercialnih spletnih mest le-ta zapusti brez kakršnekoli aktivnosti. iPROM OnSite spremlja vedenjske vzorce obiskovalcev na spletnem mestu, podatke obdeluje in v nadaljevanju uporabniku v skladu z njegovimi zanimanji ponudi prilagojeno vsebino, pri tem pa deluje kot spodbuda, ki pomembno poveča možnost za različne vrste konverzij.

»Znanje o spletnem vedenju potrošnikov in napredno tehnologijo oglasnega strežnika iPROM AdServer, ki ga razvijamo že več kot desetletje, smo povezali v rešitev, ki s pomočjo napovedne analitike in strojnega učenja obiskovalcu proži ustrezno kontekstualno spodbudo, ki se kar najbolje sklada z njegovim zanimanjem,« je pojasnil Igor Mali, operativni direktor v podjetju iPROM. »Ko, denimo, Amazon obiskovalcu priporoči izdelek, to še zdaleč ni naključje. Zaledni sistem je tisti, ki s pomočjo pametnih algoritmov in realno-časovne obdelave množice podatkov izdelke iz ponudbe upari in identificira v skladu z uporabnikovimi zanimanji. V iPROM-u želimo tovrstne napredne rešitve, ki so na voljo največjim spletnim velikanom, ponuditi najširšemu krogu podjetij in organizacij.«

Ključno pri usmerjanju spletne komunikacije je prepoznavanje uporabnikove namere

»Zaradi spremenjenih navad potrošnika smo v zadnjih letih priča izjemnemu razvoju tehnoloških rešitev za podporo trženju, ki postajajo nepogrešljivo orodje za ohranjanje strateške usmeritve in obvladovanje trženja,« je povedal Mali. Uspešna izraba digitalnega okolja pri povečevanju poslovnih rezultatov je tesno povezana z zanimanji obstoječih in potencialnih kupcev, pravočasno zaznavanje njihovih potreb pa je pri tem ključno. iPROM OnSite je bil razvit s ciljem podjetjem pomagati, da svoje trženjske aktivnosti enostavneje prilagajajo digitalnemu okolju.

Izboljšanje prodajnih rezultatov za celo več kot 100 odstotkov

Podjetja, ki iPROM OnSite namestijo na stran, nemudoma dobijo vpogled v uporabnikovo pot in zanimanja, ki jih ta izkazuje na spletnih straneh. Tehnologija iPROM OnSite deluje kot pametni prodajni pomočnik, ki posameznemu obiskovalcu ponudi najbolj prepričljiv del vsebine, dodatno usmeritev ali promocijsko ponudbo in ga s tem potisne globlje v nakupni proces.

Preizkusno različico rešitve iPROM OnSite v iPROM-u testirajo od sredine leta 2015. Prednosti nove rešitve so v tem obdobju že spoznala podjetja, med katerimi so Coris, Merkur, Volkswagen, Mercator, Sava Turizem, Sanolabor, Eventim, Unitur, Hit Holidays in druga. V testnem obdobju so z vidika prodaje in drugih konverzijskih ciljev pri svojih obiskovalcih zabeležila v povprečju do 30 odstotkov boljše rezultate, nekatera pa celo več kot 100 odstotkov.

Enostavnost uporabe rešitve iPROM OnSite

Jedro rešitve iPROM OnSite sestavljajo algoritmi, ki na podlagi strojnega učenja in realno-časovne obdelave množice podatkov omogočajo napredno procesiranje več kot 300 različnih lastnosti na sekundo. Personalizirani oglasi, vsebinske ponudbe, kuponi ali dopolnjujoči se izdelki se uporabniku na osnovi tega prikazujejo terminsko in sekvenčno tako, da vsebinsko podprejo njegovo iskalno poizvedbo. S tem na izbranem spletnem mestu delujejo kot dodatna spodbuda in pomembno povečujejo monetizacijo spletnega mesta.

iPROM-ovi strokovnjaki so tehnološko platformo iPROM OnSite zasnovali na podlagi znanja in tehnologije, ki jo že več kot petnajst let izpopolnjujejo v okviru razvoja programske opreme za obvladovanje poslovnih procesov na področju digitalnega oglaševanja iPROM AdServer. Ta skrbi za serviranje in distribucijo komercialnih vsebin v digitalnih medijih, vključno s spletnim in mobilnim okoljem, v okolju digitalne televizije in znotraj interneta stvari (IoT). Rešitev je nastala na podlagi potreb iPROM-ovih naročnikov in jo odlikujeta enostavnost in prilagodljivost uporabe. To podjetjem poenostavlja namestitev in omogoča takojšnjo aplikativnost, uporabnikom pa prinaša funkcionalno in personalizirano izkušnjo spletnega mesta.


International Press Release: iPROM OnSite Is a New High-Tech Solution for Displaying and Suggesting Recommended Web Content (.pdf)

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing