Deli

iPROM je v rešitve Media iPROM in iPROM Central vključil nov statistični paket, ki prinaša napredno poročanje o poteku in rezultatih spletnih oglaševalskih akcij. Poročila novega paketa so zasnovana na strukturi poročil iz preizkušene aplikacije iPROM NEOS, ki omogoča enotno poročanje o vseh uveljavljenih oblikah in modelih oglaševanja na spletu na enotni standardizirani osnovi. Novi statistični paket je prilagojen tradicionalnim oglaševalcem in medijskim načrtovalcem ponuja pa poročila, ki so primerljiva s klasičnimi metrikami za ovrednotenje oglaševalskih akcij.

»Oglaševalci vse pogosteje vključujejo oglaševanje s spletnimi oglasi v svoj mediamix,« je dejal Dejan Struna, vodja marketinga v podjetju iPROM. »Poudariti je potrebno, da so za uspešno oglaševanje, optimizacijo in načrtovanje akcij na spletu ključnega pomena izkušnje oziroma centraliziran pregled nad rezultati že realiziranih spletnih oglaševalskih akcij.«

Oglaševalci na spletu lahko snujejo ustrezne strategije in se racionalno odločajo o deležu proračuna, ki ga namenjajo oglaševanju s spletnimi oglasi s pomočjo kakovostnih in centraliziranih podatkov. Z izpopolnjenimi sistemi za poročanje želijo v iPROMu spletnim oglaševalcem še bolj poenostaviti vključevanje in vrednotenje spletnega oglaševanja v medijskem spletu.

Z novimi poročili lahko oglaševalci, ki oglašujejo v mreži iPROM Central ali uporabljajo osnovo Media iPROM, celovito obvladujejo podatke o poteku spletnih oglaševalskih akcij. Poleg osnovnih podatkov, kot je število prikazanih oglasov in klikov na oglas, lahko spremljajo še doseg akcije na posameznih spletnih medijih, skupni doseg akcije, število uporabnikov, doseženih s posameznim spletnim oglasom, in povprečno število izpostavitev (OTS) na uporabnika. Oglaševalcem so na voljo tudi podatki, kot so skupni dnevni, tedenski in mesečni doseg oglaševalske akcije, dnevno število na novo doseženih uporabnikov in kumulativni doseg. Pridobljeni podatki oglaševalcem pomagajo pri načrtovanju svojih nadaljnjih aktivnosti, primerjavi rezultatov oglaševanja na različnih spletnih medijih in spremljanju njihovega prekrivanja.

»Številni slovenski oglaševalci so na podlagi iPROMovih centraliziranih rešitev za poročanje prišli do učinkovitih strategij za svoje oglaševalske aktivnosti na spletu in ustrezno ovrednotili vlaganja v ta medij,« je še povedal Struna.

Oglaševalci si poročilo lahko zgenerirajo na spletu, ga prenesejo na svoj računalnik in pregledujejo v programu Excel.

Vsa poročila so zasnovana v skladu z najnovejšimi priporočili mednarodne organizacije IAB (Internet Advertising Bureau), zato so primerljiva s poročili drugih ponudnikov spletnih oglaševalskih storitev pri mednarodno orientiranih spletnih oglaševalskih akcijah.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja