LJUBLJANA, 1.8.2007 iPROM-ova analiza prikazov spletnih oglasov po panogah v Sloveniji v prvem polletju 2007 je pokazala, da je na prvem mestu panoga avtomobilizem z več kot 345 milijoni prikazov spletnih oglasov. iPROM je v prvi polovici letošnjega leta za oglaševalce, agencije in medijske zakupnike na slovenske spletne medije posredoval skupno 1,48 milijarde spletnih oglasov, kar je za 87 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.
Na drugem mestu je panoga informacijska tehnologija z 207 milijoni prikazov spletnih oglasov, sledi panoga banke, finance in zavarovalništvo z 201 milijoni prikazov. Na četrtem in petem mestu pa sta panogi telekomunikacije s 121 milijoni prikazov ter zabava & prosti čas s 112 milijoni prikazov.
iPROM je z oglasnim strežnikom iPROM AdServer za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu v prvih šestih mesecih letošnjega leta uporabnikom slovenskih spletnih medijev posredoval 1,48 milijarde spletnih oglasov. To je 87 odstotkov več kot v enakem obdobju leta 2006. V tem obdobju je iPROM oglase posredoval na več kot 420 spletnih medijev s skupnim mesečnim dosegom 940.000 uporabnikov interneta po mednarodnem standardu IAB. V analizo prikazov so bili vključeni vsi uporabljeni formati klasičnih, večpredstavnostnih in video spletnih oglasov.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.