Deli

Prva v seriji spletnih oglaševalskih akcij delniške družbe Merkur je bila namenjena podrobni predstavitvi prodajnih programov ter blagovne znamke aktivnim slovenskim uporabnikom interneta. »V tej spletni oglaševalski kampanji smo predvsem testirali odziv, rezultati pa so izjemno vzpodbudni, saj smo zastavljene cilje celo presegli. Kombinacija oglaševalskega modela, ki ga ponuja mreža iPROM Central z našo že utrjeno blagovno znamko, se je izkazala kot odlična,« je povedal Jurij Cvikl, urednik spletnega komuniciranja v podjetju Merkur d.d. Uspehu gotovo botruje tudi dobra priprava oglaševalske akcije, saj so v Merkurju s pripravami na spletno oglaševanje pričeli že v letu 2001. Tedaj so izpeljali prve testne oglaševalske akcije pri različnih slovenskih ponudnikih spletnega oglaševanja, s čimer so med drugim preverjali tudi odzivnost spletnega oglaševalskega tržišča.

Dejan Struna, vodja marketinga v podjetju iPROM, je ob tem povedal: »Merkur uporablja sodobne spletne oglaševalske prijeme, v katere v zadnjih letih največje svetovne blagovne znamke vlagajo vedno več sredstev. Uveljavljena imena s pomočjo sodobnih spletnih oglaševalskih modelov preusmerjajo uporabnike na svoje spletne strani, kjer jim podrobneje predstavljajo blagovno znamko ter z njimi razvijajo poglobljene odnose.« Veliko rast števila uporabnikov interneta v Sloveniji, med katerimi najdemo praktično vse starostne skupine, je oblikovalo slovenski splet v verodostojen oglaševalski medij z izjemnim dosegom. »Merkurjevi rezultati so dokaz, da je slovenski splet ob uporabi pravilnih strategij brez dvoma izredno učinkovit kanal za tržno komuniciranje,« je še povedal Struna.

Letošnjo oglaševalsko akcijo, ki je bila obenem tudi Merkurjeva prva večja spletna oglaševalska akcija, so izvedli prek spletne oglaševalske mreže iPROM Central. »Odločili smo se za izkušenega partnerja, ki je pokazal posluh za naše potrebe, pomembno pa je tudi to, da smo zastavljene cilje uresničili v dogovorjenih finančnih okvirih,« pravi Cvikl.

Pri Merkurju so za svojo prvo akcijo izbrali animirane oglase ter HTML spletne oglase z integrirano animacijo in delom programske kode. Animirani spletni oglasi so namenjeni zbujanju pozornosti med uporabniki, informiranju ter preusmerjanju uporabnikov v spletno trgovino, kjer podrobneje spoznavajo blagovno znamko ter prodajno ponudbo. HTML oglasi pa zagotavljajo kompleksnejšo interakcijo z uporabnikom. »V podjetju iPROM so nam svetovali in pomagali tudi pri snovanju spletnih oglasov, s tem pa so zagotovili ključne pogoje, da lahko učinkovito oglašujemo tudi na spletu,« je dodal Cvikl.

Merkurju bodo pridobljene izkušnje osnova za snovanje spletnih oglaševalskih strategij v prihodnosti. Razvoj kompleksnejših ter tehnološko dovršenih spletnih oglasov, ki omogočajo napredno interaktivno tržno komuniciranje, pa mu bo omogočil, da bo tudi v prihodnosti vodil v konkurenčnem boju za slovenske internetne uporabnike.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja