Merkur bo v juliju in avgustu izvajal spletno oglaševalsko akcijo, s katero bo oglaševal izdelke za dom in prosti čas. Merkurjeva prihajajoča spletna oglaševalska akcija bo potekala v celotni iPROMovi spletni oglaševalski mreži iPROM Central ter na iskalniku Najdi.si, s čimer bo Merkur kombiniral oba modela spletnega oglaševanja, oglaševanje na klik in oglaševanja na prikaz. Za omenjeno akcijo so pri Merkurju zakupili tri milijone prikazov na iskalniku Najdi.si ter 20.000 klikov – preusmeritev potencialnih kupcev – v mreži iPROM Central, s katerimi si bo zagotovil še dodatnih 13 milijonov prikazov oglasov.
»Spletno oglaševanje pri Merkurju predstavlja pomemben del marketinških aktivnosti, s spletnimi oglasi pa smo na različnih slovenskih spletnih straneh prisotni že več kot tri leta. Pri zakupu spletnega oglasnega prostora se osredotočamo na razmerje med dosegom, ceno in doseženimi rezultati. Na podlagi naših dosedanjih izkušenj se je izkazalo, da nam v Sloveniji želeno razmerje zagotavlja kombinacija dveh oglaševalskih medijev, in sicer oglaševalske mreže iPROM Central ter iskalnika Najdi.si,« je ob tem povedal Jurij Cvikl, urednik spletnega komuniciranja v Merkur d.d.
Za oglaševalsko akcijo, namenjeno direktni prodaji, bodo pri Merkurju uporabili sedem spletnih oglasov, s katerimi bodo oglaševali izbrane izdelke.
Akcija se bo izvajala v mreži iPROM Central, ki v slovenski oglaševalski prostor vpeljuje model spletnega oglaševanja s »ceno na klik«. Ta model omogoča odkup oglasnih zmogljivosti na spletnih straneh različnih velikosti, ki povezane v enoten in standardiziran spletni oglaševalski medij zagotavljajo zmogljivo osnovo za izvedbo spletnih oglaševalskih akcij s standardnim poročanjem.
Oglaševanje po modelu »cena na ogled« bo potekalo na vodilnem slovenskem iskalniku in najbolj obiskani spletni strani v Sloveniji, Najdi.si, ki se po svoji tehnologiji ter značilnostih uvršča v svetovni vrh spletnih iskalnikov in je edini iskalnik, specializiran za iskanje slovenskih dokumentov.
Oba medija, iPROM Central in Najdi.si, ki beležita nepretrgano rast števila doseženih uporabnikov, sta po podatkih raziskave Cati WWW Monitor že lansko jesen mesečno dosegala skupno 75 odstotkov celotne slovenske internetne populacije.
Serijo poletnih spletnih oglasov klasičnih dimenzij 468×60 pik z lahkotnimi zabavnimi slogani in zaključnim motom »Zanesljivo najnižja cena – najboljši v akciji« so zasnovali v oglaševalski agenciji Ržišnik & Perc. Oglase je moč videti na naslovu www.centraliprom.com/merkur.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.