Ob koncu leta 2020 so v digitalni agenciji iPROM izdali posodobljeno, že četrto tiskano različico slovarja digitalnih izrazov. Osvežena različica slovarja 4.0 obsega več kot 700 izrazov, ki jih v vsakdanji komunikaciji uporabljajo strokovnjaki za trženje in digitalni marketing. iPROMov slovar spodbuja uporabo slovenske terminologije, omogoča lažje sporazumevanje med strokovnjaki in daje dodaten digitalni pospešek razvoju stroke.
»Če kdaj, potem je prav letos, v času pospešene digitalizacije, iPROMov slovar postal še bolj pomemben pripomoček sodobnega strokovnjaka za trženje in oglaševanje. V njem sistematično povzemamo najobsežnejšo dostopno zbirko slovenskih izrazov s področja digitalnega marketinga in oglaševalske tehnologije. Prepričani smo, da bodo terminološko obdelani izrazi v sodobni in dostopni obliki igralcem v digitalnem svetu v industriji 4.0 omogočili lažje medsebojno komuniciranje,« je povedal Simon Cetin, partner in ustanovitelj v iPROMu.
Za posameznika, organizacije ali skupine je jezik nosilec identitete, za stroko pa je terminologija nujen predpogoj za nadaljnji razvoj. Leto 2020 je prepričljiv dokaz, da bo naša prihodnost v industriji 4.0 še bolj digitalno povezana. Tehnologija namreč v teh časih gradi mostove med nami kot posamezniki in nas povezuje v skupnosti tako na organizacijski, lokalni kot svetovni ravni.
»Verjamem, da bo tehnologija v prihodnosti še bolj pospešila razvoj družbe in nam omogočila prehod v družbo 5.0. Naš terminološki slovar digitalnih izrazov zato ni le slovar, ampak tudi priročnik za boljše sodelovanje in razvoj družbe,« dodaja Cetin.
iPROMov slovar je v polnem obsegu na voljo tako v tiskani kot spletni različici. Na spletni strani lahko uporabnik išče prevode in opise izrazov s pogovornim botom iPROM Digitalcheck ter prek klepeta tudi hitro in enostavno predlaga nove pojme za nadaljnjo obdelavo. Z letošnjim letom je slovar na voljo tudi v obliki mobilne aplikacije, ki je v svetu industrije 4.0 postala obvezen pripomoček. Aplikacija je na voljo v Applovi trgovini oziroma Googlovi tržnici.
Danes »digitalna živahnost razgibava našo analognost, povsod, tudi v jeziku. Vsaka jezikovna skupnost začrta svoje poti, ki se sicer tesno prepletajo z drugimi, a so vendarle samosvoje – kot je samosvoja sama skupnost. iPROMov slovar je zato dragocen kamenček v digitalno-analognem mozaiku sodobne slovenščine, ki se sproti, s soudeležbo uporabnic in uporabnikov, pripravlja za še svetlejšo prihodnost,« je zapisal prof. dr. Marko Stabej v predgovoru osvežene tiskane izdaje slovarja 4.0.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.