iPROM je najavil novo generacijo oglasnega strežnika iPROM AdServer, s katerim na trg prinaša izpopolnjeno poslovno rešitev za izvedbo, upravljanje in nadzor oglaševalskih akcij v spletnih medijih. Rešitev bo na standardizirani osnovi združevala novosti in zaščitene poslovne koncepte, ki jih je iPROM razvijal in predstavljal v preteklih treh letih. Nova rešitev se osredotoča na optimizacijo poslovnih procesov na področju trgovanja s spletnim medijskim prostorom, na izkoristek spletnih video vsebin in naprednih kreativnih rešitev ter nadzor trženjskih akcij v spletnih medijih 2.0.
»Rešitev iPROM AdServer 8.0 je skladna s preobrazbo spletne medijske industrije, tako z vidika upravljanja poslovnih procesov kot izrabe možnosti za učinkovito digitalno oglaševanje,« je dejal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. »Avtomatizacija procesov na poslovnem področju in na področju upravljanja z trženjskimi akcijami na spletu bosta vodilo razvoja družbe iPROM v prihodnjih letih.«
iPROM AdServer 8.0 bo vključeval najnovejša dognanja na področju izvedbe oglaševalskih akcij v spletnih medijih, obenem pa zagotavljal poslovno rešitev za celovito upravljanje in optimizacijo procesov na področju poslovanja v spletni medijski industriji.
Nova rešitev bo na voljo konec letošnjega leta.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.