LJUBLJANA, 20. 3. 2008 Podjetje iPROM je razvilo orodje za izvedbo in nadzor virusnih video oglaševalskih akcij in tako obogatilo svojo ponudbo izdelkov za izvedbo oglaševalskih akcij na...
LJUBLJANA, 20. 3. 2008 Podjetje iPROM je razvilo orodje za izvedbo in nadzor virusnih video oglaševalskih akcij in tako obogatilo svojo ponudbo izdelkov za izvedbo oglaševalskih akcij na spletnih medijih. Gre za eno izmed prvih tovrstnih rešitev na svetu, v iPROM-u pa so jo poimenovali iPROM Viral. Orodje omogoča učinkovito izvedbo in natančno merjenje učinkov virusnih oglaševalskih akcij s spletnimi videi.
»Z novo rešitvijo zapolnjujemo vrzel v tem oglaševalskem segmentu in odpiramo možnost za izvedbo tovrstnih akcij širšemu krogu naročnikov,« je povedal Simon Cetin, direktor iPROM-a. »Vključevanje virusnega oglaševanja v marketinške akcije oglaševalcem omogoča izkoristiti neverjetno moč širjenja zavedanja o blagovni znamki med uporabniki različnih družabnih omrežij in drugih storitev, namenjenih digitalni komunikaciji.«
iPROM-ovi naročniki imajo odslej na voljo kombinacijo klasičnih spletnih oglaševalskih akcij in virusnih video oglasnih akcij, ob zaključku kampanje pa jim bo na voljo enotno poročilo o doseženih rezultatih. Metrike vključuje število uporabnikov spleta, ki jih je virusni video oglas dosegel, število njegovih predvajanj in medij, na katerem je bil oglas predvajan.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.