iPROM je predstavil novo rešitev za obdelavo in uporabo velikih količin podatkov iPROM Real-time Creative, ki zagotavlja avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ na osnovi pridobljenih podatkov o vedenjskih vzorcih uporabnikov digitalnih medijev. Rešitev iPROM-ovim naročnikom zagotavlja natančnejše ciljanje ciljnih občinstev, ki jih lahko na podlagi vedenja in drugih znanih parametrov (npr. vreme, čas, lokacija …) odslej nagovarjajo s prilagojenimi oglasnimi sporočili.
Ko se različni elementi oglasa v realnem času združujejo v oglasno kreativo
Prednosti podatkovne analitike in poznavanja vedenja potrošnikov na spletu je iPROM povezal s področjem izdelave oglasnega gradiva in ustvaril novo tehnološko rešitev iPROM Real-time Creative. Ta omogoča, da se elementi oglasa sestavijo v realnem času v oglasno kreativo, ki je prilagojena zanimanjem ciljanega posameznika. Nova tehnološka rešitev iPROM-ovim naročnikom omogoča inovativno in učinkovito nagovarjanje posameznika s tisto različico oglasne kreative, ki je zanj najbolj relevantna, za oglaševalca pa najbolj učinkovita.
Novi standardi na področju ciljanega nagovarjanja uporabnikov digitalnih medijev
Nova tehnološka rešitev iPROM Real-time Creative je namenjena boljšemu ciljanju s posamezniku prilagojenim oglasnim sporočilom. Rešitev zagotavlja avtomatiziran proces izdelave oglasnih kreativ v realnem času na podlagi pridobljenih podatkov o vedenju uporabnika in v kombinaciji z vnaprej določenimi parametri, kot so faza nakupnega procesa, v kateri se posameznik nahaja, geolokacija, vreme, menjalni tečaji, čas v dnevu in tednu, kontekst obiskane spletne strani ter drugi razpoložljivi parametri. Programska oprema iPROM Real-time Creative podpira tako grafične kot tudi besedilne elemente in zagotavlja realno-časovno izdelavo posamezniku prilagojenih oglasnih sporočil. Distribucijo ustreznemu občinstvu v iPROM-u zagotavljajo v povezavi s preizkušeno tehnologijo iPROM AdServer.
Jedro nove tehnološke rešitve predstavlja uporaba podatkov, ki so dostopni prek iPROM-ove platforme za upravljanje podatkov (iPROM DMP). iPROM obravnava anonimizirane podatke o vedenjskih vzorcih uporabnikov v skladu z najvišjimi standardi varovanja zasebnosti, uporabnike digitalnih medijev pa z novo rešitvijo dosega ciljano s kombinacijo obdelanih podatkov in sorodnih vedenjskih vzorcev.
Več o produktu najdete tukaj.
International Press Release: iPROM Sets a New Targeting Standard With its iPROM Real-time Creative Solution (.pdf)
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.