Deli

LJUBLJANA, 28.7.2003 iPROM je v letošnjem prvem polletju ustvaril 30 odstotkov več prihodkov kot v enakem obdobju lani, pri čemer je večino prihodkov realiziral s spletnim oglaševalskim omrežjem Central...

LJUBLJANA, 28.7.2003

iPROM je v letošnjem prvem polletju ustvaril 30 odstotkov več prihodkov kot v enakem obdobju lani, pri čemer je večino prihodkov realiziral s spletnim oglaševalskim omrežjem iPROM Central. iPROM med razlogi za večje povpraševanje po svojih spletnih oglaševalskih storitvah navaja povečanje števila novih oglaševalcev, ki so šele pričeli s spletnim oglaševanjem, ter večjo aktivnost že uveljavljenih spletnih oglaševalcev. Ti na podlagi preteklih izkušenj pri načrtovanju svojih oglaševalskih akcij na spletu namenjajo vse večjo pozornost razmerju med vloženimi sredstvi ter doseženimi rezultati.

V iPROMovi oglaševalski mreži iPROM Central so v letošnjem prvem polletju oglaševali predvsem oglaševalci s področja avtomobilske industrije, zabavne elektronike, kongresne dejavnosti, izdelkov za dom in prosti čas ter s področja turističnih storitev. Med njimi je bilo več kot 35 odstotkov spletnih oglaševalcev, ki so spletno oglaševanje »na klik« uporabljali predvsem za neposredne trženjske akcije. Več so oglaševali tudi tradicionalni spletni oglaševalci, ti so oglaševanje s spletnimi oglasi s plačilom »za klik«, ki ga ponuja iPROM Central, zaradi hitrih in direktnih odzivov ter ugodnega razmerja med dosegom, vloženimi sredstvi in doseženimi rezultati že uvrstili v svoje celoletne medijske načrte.

Prek večpredstavnih spletnih oglaševalskih storitev, ki jih iPROM nudi z multimedijsko platformo Media iPROM, so na vodilnih slovenskih spletnih medijih oglaševali predvsem proizvajalci avtomobilov. iPROM pričakuje širšo uporabo in višje prihodke od večpredstavnih oglaševalskih storitev v prihodnjem letu kot posledico večje potrebe po utrjevanju blagovnih znamk na spletu in iskanju novih, cenovno učinkovitih načinov oglaševanja.

»V prihodnje bomo tržni delež povečevali prek tehnološke osnove za izvedbo večpredstavnih spletnih oglaševalskih akcij Media iPROM ter z novimi storitvami, ki jih bomo predstavili do konca tega leta. Tehnološke in marketinške rešitve, ki jih bomo ponujali v okviru novih storitev, bodo namenjene spletnemu medijskemu načrtovanju in celovitemu ter standardiziranemu poročanju z enega mesta o vseh do sedaj uveljavljenih oblikah spletnega oglaševanja v Sloveniji,« pravi Simon Cetin, direktor podjetja iPROM.

iPROM na podlagi petletnih izkušenj podjetja ter povpraševanja ključnih subjektov v slovenski spletni oglaševalski industriji razvija nove storitve, ki bodo oglaševalcem in agencijam omogočale celovit pregled nad ponudbo spletnega oglaševalskega trga.

Več o iPROM Central: http://www.centraliprom.com/.

Več o Media iPROM: http://www.mediaiprom.com/.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje