Deli

iPROM je v preteklem letu s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazal 38,22 odstotka več oglasov kot v letu 2016. Po številu prikazanih oglasov s 17,05 odstotka prednjači panoga trgovina, ki je v letu 2017 glede na število prikazanih oglasnih sporočil v digitalnih medijih prehitela panogo avtomobilizem.

iPROM-v-preteklem-letu-slovenskim-uporabnikom-digitalnih-medijev-posredoval-38-odstotkov-vec-oglasov-kot-v-letu-2016-iPROM-Press

iPROMovi podatki o prikazanih oglasih za leto 2017 kažejo, da je rast prikazanih oglasov zaslediti v vseh panogah. iPROM število posredovanih prikazov oglasov v digitalne medije spremlja od leta 2005. Lani so tako neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki z iPROMovo infrastrukturo za digitalno oglaševanje izvedli 15.103 oglaševalske akcije, ker je 16,20 odstotka več kot leta 2016, s 46.106 različnimi oglasnimi sporočili, kar je 15,12 odstotka več kot predlani.

Panoga trgovina s 17-odstotnim deležem na prvem mestu po prikazanih oglasih

V letu 2017 se je na prvo mesto prvič uvrstila panoga trgovina s 17,05 odstotka vseh prikazanih oglasov in tako zabeležila rast za 5,57 odstotne točke. Drugo mesto po deležu prikazanih oglasov je tudi v preteklem letu zasedla panoga zabava in prosti čas, in sicer z 12,69 odstotka prikazanih oglasov, medtem ko se je v letu 2017 panoga avtomobilizem, ki je bila vodilna panoga na področju prikazanih oglasov v letu 2016, z 12,16 odstotka prikazanih oglasov uvrstila na tretje mesto. Večje število prikazov oglasov v digitalnih medijih iPROM beleži v panogi telekomunikacije, ki se je predlani uvrstila na sedmo mesto s približno 87-odstotno rastjo deleža vseh prikazanih oglasov glede na leto 2016.

Deleži prikazanih oglasov v digitalnih medijih po panogah v letu 2017

»Podatki družbe iPROM za preteklo leto potrjujejo, da se naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji krepijo. Po podatkih evropske raziskave AdEx, ki v Sloveniji poteka pod okriljem organizacije IAB, oglaševanje v digitalnih medijih zavzema približno četrtino proračunov, namenjenih za oglaševanje,« je ob predstavitvi rezultatov povedal Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u.


International Press Release: Over the past Year, iPROM Recorded 38% Year-On-Year Growth in the Number of Ads Served to Slovenian Digital Media Users (.pdf)

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja