V letu 2010 so se deleži prikazanih oglasov na spletnih medijih po panogah razdelili tako, da je na prvem mestu avtomobilizem z več kot 2,7 milijarde prikazov, sledi mu panoga zabava in prosti čas s skoraj 1,1 milijarde prikazov, na tretjem mestu pa je informacijska tehnologija z 900 milijoni prikazov. Avtomobilizem tako že četrto leto zapored ostaja na prvem mestu po prikazanih oglasih, na drugem mestu pa je panogo telekomunikacije v primerjavi z letom 2009 zamenjala panoga zabava in prosti čas.
Največji padec po prikazanih oglasih je zabeležila panoga dom in gospodinjstvo s slabimi 200 milijoni prikazov, kar je 52 odstotkov manj kot leta 2009. Največjo rast pa je doživela panoga zabava in prosti čas, ki se je s predzadnjega mesta v letu 2009 povzpela na drugo mesto. Najmanjši delež prikazov je lani pripadel panogi nepremičnine (30 milijonov). V analizo prikazov so vključeni vsi standardni formati klasičnih, naprednih in video oglasov.
Oglasni strežnik iPROM AdServer predstavlja enega največjih projektov na slovenskem spletu. Programska rešitev, ki deluje na 15 povezanih strežnikih, je v letu 2010 v povprečju vsako sekundo zabeležila več kot 950 interakcij z uporabniki spletnih medijev in jim posredovala 230 spletnih oglasov na sekundo. Oglasni strežnik iPROM AdServer je dnevno komuniciral v povprečju z 872.049 uporabniki spletnih medijev in vsak dan z njimi zabeležil več kot 82 milijonov različnih interakcij.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.