Deli

LJUBLJANA, 17.1.2005 iPROM je s pomočjo programske rešitve za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu - oglasnega strežnika iPROM AdServer 6.0 - v preteklem letu uporabnikom slovenskih...

LJUBLJANA, 17.1.2005 iPROM je s pomočjo programske rešitve za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu – oglasnega strežnika iPROM AdServer 6.0 – v preteklem letu uporabnikom slovenskih spletnih medijev postregel 900 milijonov spletnih oglasov, kar je 40 odstotkov več kot v letu 2003. S pomočjo programske rešitve iPROM AdServer so v letu 2004 neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki izvedli skupno 230 oglaševalskih akcij s 622 različnimi spletnimi oglasi na skupno 367 spletnih straneh.

Oglasni strežnik iPROM AdServer predstavlja enega največjih projektov na slovenskem spletu. Programska rešitev, ki deluje na desetih povezanih strežnikih, v povprečju vsako sekundo zabeleži 162 interakcij z uporabniki spletnih medijev in jim posreduje 28 spletnih oglasov na sekundo. iPROM AdServer dnevno komunicira v povprečju s 140.000 uporabniki slovenskih spletnih medijev in zabeleži več kot 14 milijonov različnih interakcij na dan. iPROM bo v kratkem izdal novo generacijo svojega oglasnega strežnika, iPROM AdServer 7.0.

Povprečno razmerje med vsemi prikazi in vsemi kliki pri klasičnih spletnih oglasih je v letu 2004 znašalo 0,15 odstotka v primerjavi z 0,064 odstotka v zadnjem četrtletju leta 2003, pri raztegljivih izpeljankah klasičnih oglasov pa se je zmanjšalo z 0,32 odstotka leta 2003 na 0,21 odstotka lani. Razmerje med prikazi in kliki pri večpredstavnih “floating ads” spletnih oglasih se je izboljšalo, saj je lansko celoletno povprečje znašalo 5,1 odstotka v primerjavi s 4,1 odstotka v prvem četrtletju lanskega leta. Uporabniki slovenskih spletnih medijev, ki so se s klikom odzvali na klasične spletne oglase, so bili pred tem posameznemu oglasu izpostavljeni v povprečju 40 sekund, leta 2003 pa so se nanj odzvali v povprečju po 38 sekundah izpostavljenosti.

iPROM AdServer poleg uveljavljenih oblik ciljanja in standardiziranega poročanja omogoča celovito obvladovanje spletnih oglaševalskih akcij ter prikazovanje oglasnih sporočil uporabnikom spletnih medijev v realnem času glede na tehnologijo, ki jo uporabljajo. V iPROMu so za leto 2004 na osnovi poročil iPROM AdServerja podrobno analizirali tehnologijo, ki jo uporabljajo obiskovalci slovenskih spletnih strani, in sicer glede na način povezave, hitrost in ponudnika dostopa do interneta, državo dostopa, operacijski sistem, spletni brkljalnik, različico vtičnika Flash, ločljivost zaslona ter druge tehnične podrobnosti. Analiza bo iPROMovim naročnikom v pomoč pri načrtovanju spletnih oglaševalskih akcij v tekočem letu.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja