Deli

Družba iPROM je razvila nov algoritem za optimizacijo zakupa oglasnega prostora na svetovnih oglaševalskih tržnicah, ki oglaševalcem omogoča učinkovitejše upravljanje proračunov za digitalno oglaševanje. Z najsodobnejšim algoritmom umetne inteligence za analizo vedenja in nakupnih namer uporabnikov iPROM povečuje učinkovitost oglaševanja prek protokola OpenRTB in optimizira ciljanje v vseh fazah nakupnega lijaka.

iPROM v novo leto vstopa z najsodobneješimi algoritmi za ponovno ciljanje - iPROM - Sporočilo za javnost

»Razvoj algoritma za optimizacijo zakupa oglasnega prostora na odprtem spletu z analizo nakupnih namer je rezultat našega prizadevanja za večjo učinkovitost digitalnega oglaševanja. Nova rešitev omogoča tako trgovcem kot tudi drugim oglaševalcem, da z uporabo umetne inteligence bolje upravljajo proračune za prikazno oglaševanje ter učinkovito pomikajo kupca po nakupnem lijaku. S tem lahko optimizirajo naložbe za digitalno oglaševanje in zvišajo njihovo donosnost tudi za do 30 odstotkov,« pojasnjuje Nejc Lepen, direktor razvoja v družbi iPROM.

Pametno ciljanje glede na nakupno namero z uporabo umetne inteligence

Najsodobnejši algoritmi prilagajajo cene prikazov glede na nakupno namero in intenzivnost zanimanja uporabnikov, pri čemer večji proračun namenjajo uporabnikom z višjo verjetnostjo nakupa. To zagotavlja relevantna sporočila, naprednejše licitiranje oglasnega prostora in izboljšano donosnost naložbe (ROAS).

Optimizacija zakupa in v povprečju za 32 odstotkov boljši ROAS

Algoritmi omogočajo optimalno licitiranje na svetovnih oglasnih tržnicah z uporabo protokola OpenRTB. Na podlagi signalov, kot so ogledi izdelkov in interakcije, usmerjajo sredstva k relevantnim občinstvom, kar izboljša donosnost oglaševalske naložbe. Po prvih testiranjih novega algoritma se je ROAS izvedenih oglaševalskih akcij v povprečju zvišal za 32 odstotkov. Z uporabo algoritma je iPROM naročnikom tako zagotovil bolj učinkovit izkoristek proračuna za zakup prostora v digitalnih medijih.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja