Deli

Februarja je iPROM pomagal Zavetišču za živali Horjul pri gradnji večje prepoznavnosti med ljudmi in pri informiranju o njihovem delu, ob tem pa je nekaterim živalim v zavetišču tudi pomagal najti topel dom. Glede na odzivnost spletnih oglasov, razmerje med prikazi in kliki je bilo namreč kar 0,65-odstotno, je bilo med tistimi, ki so bili oglasom izpostavljeni, zanimanje precejšnje.

Spomladi in med poletjem so v iPROM-u ponudili pomoč humanitarnima organizacijama Unicef in Rdeči križ. Za njuni brezplačni kampanji »Dve plati enega sveta« ter »Peljimo jih na morje« so k sodelovanju povabili slovenske spletne medije in jih prosili, naj odstopijo del svojega oglasnega prostora za brezplačno objavo oglasov. Na povabilo so se odzvali tako veliki, novičarski mediji, kot tudi manjši in bolj specializirani. Unicefov oglas o problematiki tretjega sveta je tako beležil 9,4 milijona prikazov, doseg akcije je bil 450.000 različnih uporabnikov spleta. Rdeči križ je s svojim pozivom darovalcem ustvaril 3,8 milijona prikazov in s tem dosegel 350.000 uporabnikov.

Jesen je bila v znamenju projekta Centra za avtizem, pri katerem so, na povabilo iPROM-a, spletni mediji sodelovali v iskanju delodajalcev, ki bi zaposlili osebe s to razvojno motnjo, obenem pa so ljudi seznanjali s to skrivnostno boleznijo. Tudi tu je bil odziv medijev nad pričakovanji, zanimanje za tematiko pa, sodeč po številu prikazov (4,1 milijona), dosegu 500.000 uporabnikov in razmerju med prikazi in kliki 0,63 odstotka, izjemno.

iPROM je v podporo sodobni umetnosti z odkupom dela mlade, perspektivne umetnice Jasmine Cibic pomagal udejanjiti njeno najnovejšo razstavo »Ideologies of Display«. Serija fotografij »Ideologies of Display«, ki bo do konca tega leta na ogled v ljubljanski galeriji Ganes Pratt, raziskuje odnose med razstavljenim umetniškim delom in arhitekturnim okvirom njegovega prikazovanja.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja