V okviru storitve iPROM Premium, ki zagotavlja napredne možnosti prikaznega oglaševanja na premium medijih s premium pozicijami oglasov, v iPROM-u za leto 2013 predstavljajo nove oglasne formate in nove tehnološke rešitve za distribucijo naprednih oglasnih kreativ. Nadgradili pa so tudi nekatere že obstoječe napredne oglasne formate.
Na podlagi trendov v digitalnem oglaševanju in analize podatkov o uspešnosti oglasnih formatov z vidika znamčenja in doseganja neposredne odzivnosti za preteklih 24 mesecev je skupina strokovnjakov iz iPROM-a razvila in nadgradila paleto naprednih oglasnih formatov, ki jih združujejo pod okriljem storitve iPROM Premium. Poleg tega so predstavili tudi nove tehnične inovacije, ki omogočajo lažjo in enostavnejšo implementacijo kreativ v oblike, primerne za prikazovanje in delovanje na spletnih medijih. Z novimi formati in tehničnimi rešitvami iPROM na področju spletnega oglaševanja v Sloveniji nakazuje smernice in trende za prihajajoče leto.
Novi in nadgrajeni oglasni formati
Število različnih naprav, s katerimi uporabnik dostopa do spletnih medijev, se povečuje, kar narekuje nove smernice pri razvoju tehnoloških rešitev, ki omogočajo doseganje pravih ljudi ob pravem času na pravem mestu prek prave naprave. V iPROM-u kot odgovor na spremenjeno medijsko potrošnjo stalno razvijajo nove oglasne formate in nadgrajujejo obstoječe.
Nov in z različnimi napravami združljiv iPROM-ov format za leto 2013 je “oglasni premor”, katerega prednost je v tem, da se aktivira po vnaprej definiranem algoritmu med samim brskanjem po spletnem mediju. Uporabniku se oglas prikaže kot povezovalni člen med eno in drugo vsebino na strani in deluje podobno kot oglasni blok med vsebinami na televiziji. Oglasni premor zagotavlja 100-odstotno opaznost, na spletnem mediju pa je prikazan le ciljni skupini uporabnikov, ki je glede na pretekle aktivnosti vnaprej natančno določena.
Pred osmimi leti razvit format “zamenjava ozadja” so v iPROMu nagradili tako, da se vanj lahko integrira video in/ali druge dinamične elemente, ki pozivajo uporabnika k interakciji. Poleg tega so z inovativno rešitvijo sledenja vidnega polja spletne strani znotraj brskalnika optimizirali prikaz kreative v fomatu “zamenjava ozadja” ter tako s kombinacijo fiksne in drsne pozicije zagotovili prilagajanje vidnemu polju uporabnika, ne glede na velikost zaslona naprave, s katero le-ta dostopa do spletnih medijev.
Nove tehnološke rešitve
iPROM-ov razvojni oddelek je v procese izvedbe oglaševalskih akcij na spletnih medijih implementiral nove tehnološke rešitve, s čimer oglasni formati dobivajo nove lastnosti, s katerimi še izboljšujejo uporabniško izkušnjo.
Med njimi gre izpostaviti inovativno rešitev iPROM Spider AD. Gre za generično tehnološko rešitev, ki omogoča predstavitev več izdelkov ali storitev znotraj spletnega oglasa poljubnega formata. Primerna je predvsem za predstavitev izdelkov spletnih trgovin ali spletnih katalogov. Samodejno se sinhronizira z vsebino spletnega kataloga (na primer cena, opis, URL spletne strani, akcijski izdelki …) in je združljiva tako z večino klasičnih kot tudi z večino naprednih oglasnih formatov. V celoti je narejena v tehnologiji, vidni na vseh novejših stacionarnih in mobilnih platformah.
»Z novimi in nadgrajenimi oglasnimi formati ter novimi tehnološkimi rešitvami se želimo še bolj približati tako oglaševalcem kot uporabnikom. Prvi z njimi dobivajo številne nove možnosti za doseganje svojih ciljnih občinstev na še bolj oseben in učinkovit način, drugim pa zagotavljamo najboljšo uporabniško izkušnjo ter s tem povečujemo njihovo zadovoljstvo. Uporabniki tako raje pogledajo oglase in o njih govorijo tudi naprej – z njimi torej dosegamo viralni učinek,« je povedal Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v podjetju iPROM.
Serviranje oglasnih formatov z iPROM AdServerjem, zakup digitalnih medijev prek storitve iPROM Cloud
Vsi novi in nadgrajeni oglasni formati so podprti s tehnološko rešitvijo iPROM AdServer za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu, kar pomeni, da so omogočene vse oblike ciljanja oglasov uporabnikom, vse oblike merjenja in poročanja. Medijski zakup, ki ga vrši iPROM na vseh digitalnih medijih, pa poteka v »oblaku«, z enega mesta prek programske rešitve iPROM Cloud, ki je razvita za avtomatiziran proces zakupa medijskega prostora, ciljanje in realnočasovno-dinamično optimizacijo medijskih sredstev za dokazljivo doseganje najboljših rezultatov tako z vidika znamčenja kot direktne odzivnosti.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.